۲ کتاب جدید از نادر ابراهیمی منتشر می‌شود

کدخبر: 2109548

انتشارات روزبهان دو کتاب از نادر ابراهیمی را پس از ۱۰ سال بازنشر کرد. این انتشارات در نظر دارد تا دو اثر جدید از این نویسنده را به چاپ برساند.

حمزه کنی، مدیر فروش انتشارات روزبهان، در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، از چاپ چند اثر از زنده یاد نادر ابراهیمی خبر داد و گفت: «مقدمه ای بر فارسی نویسی برای کودکان» و «مراحل خلق و تولید ادبیات کودکان» از جمله این آثار است که به تازگی به چاپ رسیده اند. این دو اثر پیش از این حدود 10 سال قبل منتشر شده بودند، اما این بار با ویرایش، صفحه بندی و طرح جلد جدید روانه بازار کتاب شده اند.

وی همچنین از چاپ دو کتاب دیگر از نادر ابراهیمی برای اولین بار خبر داد و افز.د: کتاب های «آرایش و پیرایش کتاب کودک» و «مصورسازی کتاب کودک» عنوان دو اثر دیگری است که در ادامه دو کتاب اول منتشر خواهند شد. این دو اثر برای اولین بار روانه بازار کتاب می شود و حاصل یادداشت های زنده یاد ابراهیمی است که با همکاری خانواده برای چاپ در اختیار روزبهان قرار داده شده است.

کنی همچنین به محتوای این مجموعه اشاره کرد و یادآور شد: این چهار عنوان برای کسی که می خواهد در حوزه داستان نویسی برای کودکان فعالیت کند، مفید فایده خواهد بود. این آثار، برای مخاطب بزرگسال نوشته شده است، نه مخاطب کودک.

نادر ابراهیمی از نویسندگان صاحب نام در عرصه ادبیات بزرگسال و کودک و نوجوان است. از او آثار متعددی از جمله «خانه ای برای شب»، «آرش در قلمرو تردید (یا: پاسخ ناپذیر)»، «هزارپای سیاه و قصه های صحرا»، «افسانه ی باران»، «در سرزمین کوچک من» (منتخب آثار)، «تضادهای درونی»، «انسان، جنایت، احتمال»، «مکان های عمومی»، «در حد توانستن» (شعرگونه)، «غزل داستان های سال بد»، «ابوالمشاغل» (زندگی نامه) و «فردا مشکل امروز نیست» و «یک عاشقانه ی آرام» به یادگار مانده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: