تقدیم دوباره‌ی «قند خون» به کارگران

کدخبر: 2120801

تاریخ پایان اجرای نمایش «قند خون» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر مشخص شد و گروه نمایشی اجرای شامگاه ۳۱ شهریور ماه را به کارگران «آذرآب اراک» تقدیم کردند.

به گزارش ایسنا، لیلی عاج که نمایش «قند خون» را به عنوان نویسنده و کارگردان از 23 شهریورماه در تئاترشهر به صحنه برده و در افتتاح آن عنوان کرده است که این اثر در حمایت از کارگران کارخانه‌های «قند ورامین»، «ارج» و «داروگر» اجرا می‌شود، پیش از این گفته بود: وقتی خبر بسته شدن کارخانه «ارج» را شنیدم، خیلی ناراحت شدم و فکر می‌کردم تکلیف کارگران این کارخانه چه می‌شود. موضوع برایم آنقدر درگیرکننده بود که به سراغ تحقیق و پرس‌وجو درباره آن رفتم تا ببینم چه وضعیتی برای این کارگردان پیش می‌آید یا چقدر حقوق بیکاری برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود که در نهایت هر چه جلو رفتم به نتایج غم‌انگیزی رسیدم.

او یادآور شده بود: بعد از آن کارخانه‌ها و کارگاه‌های کوچکتری نیز تعطیل شدند که در طی این پیگیری به کارخانه قند ورامین پاکدشت رسیدم و با ماجرای خانواده‌ای روبرو شدم که هنگام نزدیک شدن شب عید سختی‌های زیادی را متحمل می‌شدند. بر همین اساس نمایشنامه‌ای نوشتم که بخشی از آن واقعی و براساس داستان زندگی همان خانواده‌ای بود که در پاکدشت زندگی می‌کردند و بقیه داستان هم ترکیبی از ماجراهایی بود که در مواجهه با کارگران کارخانه‌های دیگر مشاهده کردم.

نمایش «قند خون» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج و بازی الهام شعبانی، ارسطو خوش‌رزم، پریا وزیری هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 18:30 به مدت زمان 65 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان تا 5 مهر ماه در پلاتو اجرا تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: