اخبار آرشیوی
مراسم تجلیل از حسامالدین سراج/۱- شرمندهام از اینکه در شهری تجلیل میشوم که کسانی بطور غریبانه و گمنام به مردم خدمت خالصانه میکنند/ با برپایی کنسرت عاشورایی وداع، شمعی روشن شد تا برخی در پرتوی سید شهیدان پر بزنند
به گزارش خبرنگار «نسیم»، حسامالدین سراج شب گذشته در آیین بزرگداشت خود که در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد، گفت: در حین چند شب گذشته کنسرت عاشورایی "وداع" که در برج میلاد برگزار شد، خدا را صد هزار مرتبه شکر کردم که در این محفل شمعی روشن شد تا برخی در پرتوی سید شهیدان پر زنند.آن هنگامی که بر روی استیج چشمم به اعضای ارکستری افتاد که با عشق به امام حسین(ع) اشک میریختند حس عجیب و خاصی به من دست داده بود و به جرات می توانمن بگویم تاکنون چنین فضایی را در هیچ کنسرتی تجربه نکرده بودم و اگر بخواهیم آماری بگوییم باید گفت نزدیک به 60 درصد از مخاطبین کنسرت در حین اجرا اشک می ریختند و این یک ارزش والا برای هنر موسیقی تلقی میشود.