رئیس سازمان حج و زیارت: كرونا مشكلی برای زائران ایرانی ایجاد نكرده است

کدخبر: 886880

سعید اوحی در گفتگو با «نسیم»: كارگروه اعزامی به عربستان هنوز گزارشی از بروز این بیماری نداده‌اند/ منعی برای حضور زائران در عربستان اتخاذ نشده است

سعید اوحی در گفتگو با «نسیم» با اشاره به گسترش بیماری کرونا در عربستان گفت: تاکنون مشکلی برای زائران ایرانی در مکه و مدینه ایجاد نشده و کارگروهی که از وزارت بهداشت به عربستان اعزام شده اند هنوز گزارشی از بروز این بیماری نداده اند.

رئیس سازمان حج وزیارت در ادامه افزود: سازمان بهداشت جهانی نیز هیچ توصیه ای مبنی بر اعزام نشدن زائران به عربستان نداشته است و منعی برای حضور زائران در عربستان اتخاذ نشده است.

وی خاطر نشان کرد:جلسه ای در وزارت بهداشت و درمان تشکیل شد و به محض اینکه خبرخاص یا توصیه خاصی برای زائران باشد بلافاصله اطلاع رسانی خواهیم کرد و براساس ضوابط عمل خواهیم کرد. رئیس سازمان حج و زیارت اضافه کرد:تا کنون 630 هزار زائر به عمره اعزام شده اند و تا 5 تیرماه اعزام ها به پایان می رسد.

اوحدی در خصوص پرداخت قسط دوم زائران تمتع گفت: تمامی زائران حج تمتع به موقع قسط دوم خود را پرداخت کردند که سازمان حج و زیارت از زائران تشکر می کند که مشکلی در برنامه ریزی حج وزیارت ایجاد نشد. وی درپایان افزود: تمامی زائران تمتع قسط دوم خود را پرداخت کردند و هیچ زائری انصراف نداده است.

ارسال نظر: