کاظم راستگفتار سراغ ساخت فیلم‌های کوتاه مذهبی رفت

کدخبر: 916825

این کارگردان به «نسیم»، گفت: تلاش‌هایم برای ساخت سریال "نون خامه‌ای" و پروژه‌هایی مثل "آشوب" و "سفر کیمیا" فعلا که بی‌نتیجه مانده؛ درحال حاضر مشغول ساخت یک سری فیلم کوتاه هستم که مضمون اصلیشان، مفاهیم مذهبی است

کاظم راست گفتار کارگردانی که بعد از "چک" سه سالی می‌شود نتوانسته فیلم تازه ای را بسازد طی گفتگویی به خبرنگار «نسیم»، گفت: مشغول ساخت یک سری کار کوتاه هستم. کارهایی که از یک طرف برای گذران زندگی است و از طرف دیگر کار دلی محسوب میشود.

راست گفتار درباره فضای این آثار کوتاه افزود: مضمون اصلی این کار مفاهیم مذهبی است و درباره معنویات و در آنها صحبت کرده ایم.

این کارگردان درباره اینکه آیا این آثار را به سفارش ارگانی خاص میسازد اظهار داشت: این کارها را یک شخص حقیقی به من سفارش داده است و من برای او کارگردانی میکنم. نمیدانم این شخص با ارگانی خاص در ارتباط است یا نه.

راست گفتار درباره اینکه چه زمانی بار دیگر به سراغ ساخت فیلم بلند خواهد آمد، گفت: تلاشهایم برای ساخت سریال "نون خامه ای" بی نتیجه ماند ضمن اینکه فیلمنامه ای سینمایی به نام "آشوب" را هم داشتم که آن هم به جایی نرسید. پروژه "سفر کیمیا" هم که در پیش تولید متوقف شد.

ارسال نظر: