محمود نظرعلیان: لوکشین‌هایی به سختی "مردی که اسب شد" ندیده‌ام

کدخبر: 917205

این بازیگر در ادامه به «نسیم»، گفت: مشغول بازی در فیلم علیمحمد قاسمی تصویربردار جوان ایرانی هستم که فیلمبرداری آغاز شده در مایه های اجتماعی-خانوادگی است اما عنوان فیلم هنوز قطعی نشده است

محمود نظرعلیان بازیگر پیشکسوت سینما به خبرنگار «نسیم»، گفت: مشغول بازی در فیلمی هستم که کارگردانی آن را علیمحمد قاسمی تصویربردار جوان ایرانی برعهده دارد. فیلمبرداری آغاز شده و فیلم در مایه های اجتماعی-خانوادگی است اما عنوان فیلم هنوز قطعی نشده است.

نظرعلیان درباره لوکیشنهای این فیلم، بیان کرد: بخشی از لوکیشنهای آن داخلی است و البته بخشی هم بیرونی که در جنگلهای شمال کشور میگذرد.

* واقعا در "مردی که اسب شد" سختی کشیدیم

این بازیگر که به تازگی بازی در "مردی که اسب شد" امیرحسین ثقفی را به پایان رساند درباره فضای کاری این فیلم نیز ایدآور شد: بلحاظ اجرا کار واقعا سختی را پشت سر گذاشتیم و فکر میکنم در استانداردهای داخلی اولین بار بود که چنین لوکیشنهای طاقت فرسا و بازیهای فیزیکی را می بینیم.

وی ادامه داد: در این فیلم نقش پدر خانواده را بازی میکنم؛ پدری که رابطه عمیقش با دخترش، بار محتوایی داستان را پیش میبرد. نکته جالب توجه درباره فیلم آن است که بخش عمده آن به صورت سکانس-پلان گرفته شده و به این لحاظ هم نوآوریهای خاص خود را دارد.

*در فیلم سامان سالور بازی خواهم کرد

محمود نظرعلیان پیرامون دیگر برنامه های بازیگریش خاطرنشان ساخت: سامان سالور قصد ساخت یک کار تلویزیونی را دارد که فکر کنم تله فیلم است. احتمالا در این کار هم حاضر خواهم بود.

ارسال نظر: