بهمنی: مدیریت فارابی به قراردادم برای تولید "مرگ در برلین" توجه نمی‌کند

کدخبر: 925007

این کارگردان به «نسیم»، گفت: من منتظرم فارابی تکلیف حمایتش از این فیلم دفاع مقدسی را مشخص کند؛ طبق قرارداد ملزم به حمایت هستند اما مشکل اینجاست که مدیران جدید تصمیمات مدیران قبلی را قبول ندارند

حبیب الله بهمنی کارگردان و نویسنده سینما که سالهاست به دنبال تولید یک کار دفاع مقدسی به نام "مرگ در برلین" است به «نسیم»، گفت: همچنان در انتظار این هستم که بنیاد سینمایی فارابی تکلیف حمایت خود را با کار مشخص کند چون من یک قرارداد قدیمی با فارابی دارم که آنها را ملزم به حمایت از تولید این فیلم می‌کند.

*قراردادم با فارابی مربوط به مدیریت اسبق است

وی ادامه داد: قرارداد حمایت از "مرگ در برلین" در زمان مدیریت مجید شاه حسینی بر بنیاد فارابی منعقد شده بود و بنا بود فارابی از تولید آن حمایت کند اما متاسفانه با آمدن احمد میرعلایی کار در بوروکراسی اداری گیر کرد و بعد هم که محمدرضا جعفری جلوه آمد و همین سیکل بی نتیجه ادامه یافت.

بهمنی با انتقاد از تغییر مدیریتهایی که تصمیمات کلی را زیر سوال می‌برد به «نسیم»، گفت: این خوب نیست که وقتی مدیری می آید کل تصمیمات قبلی سازمان را زیرورو کند. باید مدیران ما بیاموزند که مدیریت یک سازمان در صورت تغییر نباید به تغییر برنامه های اساسی منوط شود.

*با بودجه معمولی هم فیلمم قابل ساخت است

بهمنی با بیان اینکه میتواند با یک بودجه معمولی "مرگ در برلین" را تولید کند خاطرنشان ساخت: مضمون فیلم درباره دفاع مقدس است و زندگی جانبازان شیمیایی را به تصویر میکشد آن هم با نگاهی استراتژیک به این قضیه. ما قادریم فیلم را با یک هزینه متوسط هم بسازیم اما مدیران هم باید به ما اعتماد کنند.

ارسال نظر: