استاد حوزه علمیه قم: آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی همواره پیرو ولی فقیه بود

کدخبر: 926511

حجت‌الاسلام نظری منفرد گفت: این عالم برجسته علاوه بر سابقه علمی و آثار مکتوب فراوانی که داشت چهره‌ای انقلابی بود و همواره پشت سر رهبری و ولی فقیه حرکت می‌کرد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد پنج‌شنبه‌شب در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله حاج سید حسن طاهری خرم‌آبادی که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: هیچ‌کس از زمان مرگ خویش مطلع نیست، اما این سرنوشتی خواهد بود که برای همه انسان‌ها رقم می‌خورد بنابراین اگر عمرمان را وقت امور و کارهایی کنیم که به درد آخرت نمی‌خورند ضرر کرده‌ایم.

استاد حوزه علمیه قم به سجایای اخلاقی مرحوم آیت‌الله طاهری خرم آبادی اشاره کرد و گفت: این عالم برجسته علاوه بر سابقه علمی و آثار مکتوب فراوانی که داشت چهره‌ای انقلابی بود و همواره پشت سر رهبری و ولی فقیه حرکت می‌کرد.

نظری منفرد اضافه کرد: نجابت و ادب از دیگر ویژگی‌های بارز مرحوم آیت‌الله طاهری خرم آبادی محسوب می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به عضویت این عالم برجسته در جامعه مدرسین، مجلس خبرگان و شورای نگهبان گفت: او علاوه بر این نمایندگی امام در سپاه و در میان شیعیان پاکستان و همچنین امامت موقت جمعه تهران را هم بر عهده گرفت و از پس همه آنها به خوبی برآمد.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله طاهری خرم آبادی بسیار علاقمند به اهل بیت(ع) بود عنوان کرد: آن بزرگواران هم محبان خود را هیچگاه رها نمی‌کنند و به یقین، موفقیت‌های آیت‌الله طاهری خرم آبادی هم به همین دلیل بوده است.

ارسال نظر: