حسین علیزاده از آهنگسازی "تابو" خسرو معصومی کنار رفت

کدخبر: 929733

معصومی درباره وضعیت فیلم سینمایی خود به «نسیم»، گفت: "تابو" در مرحله صداگذاری است؛ موسیقی فیلم هنوز ساخته نشده چون آهنگساز انتخاب نکرده‌ام و حسین علیزاده هم به دلیل درگیری‌های کاری نتوانست موسیقی را بسازد

خسرو معصومی کارگردان سینما درباره وضعیت تولید تازه ترین کارش "تابو" به خبرنگار «نسیم»، گفت: فیلم در مرحله صداگذاری قرار دارد که کارهای صداگذاری را آرش قاسمی انجام می‌دهد. موسیقی فیلم هم هنوز ساخته نشده چون آهنگساز انتخاب نکرده‌ام.

معصومی درباره اینکه شنیده می‌شد، حسین علیزاده بناست موسیقی متن این کار را بسازد افزود: ایشان یک سری درگیری‌های کاری در شهرستانهای مختلف داشتند و برای همین نتوانستیم از وی استفاده کنیم.

این کارگردان با بیان اینکه به دنبال آهنگسازی است که فضای فیلمش را درک کند ادامه داد: اینکه موسیقی سنتی باشد یا پاپ مهم نیست. باید دید آهنگساز می‌تواند با فیلم ارتباط برقرار کرده و آهنگ مورد نیاز را بسازد.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی "تابو" برای شرکت در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

این فیلم، یک درام عاشقانه در مورد چند جوان است که در شمال کشور اتفاق می افتد. نوشهر، بابلسر و چند شهر دیگر شمال لوکیشن‌های اصلی این فیلم هستند. الناز شاکردوست و هادی دیباجی در فیلم جدید خسرو معصومی بازی داشته‌اند.

ارسال نظر: