هادی دیباجی: تا فیلم "تابو" اکران نشود در هیچ فیلمی بازی نمی‌کنم

کدخبر: 938586

بازیگر فیلم سینمایی "تابو" به «نسیم»، گفت: به نظرم این فیلم بهترین کار خسرو معصومی است؛ از آن درام‌هایی است که هم جذابیت تصویری دارد و هم داستانی پر از تعلیق/ در فیلم تازه هادی محقق دستیار کارگردان را تجربه کردم

هادی دیباجی بازیگر سینما و تلویزیون به خبرنگار «نسیم»، گفت: امسال فقط یک کار بازیگری داشتم آن هم "تابو"ی خسرو معصومی. کاری که به نظرم خیلی خوب شده و تا اکران نشود در فیلم دیگری بازی نخواهم کرد.

دیباجی ادامه داد: نه فقط من که اغلب گروه معصومی که سالهاست با او همکاری می کنند هم از این گفته اند که "تابو" بهترین کار معصومی است؛ حتی بهتر از "جایی در دوردست" که خودم کارم را با معصومی در آن آغاز کردم گرفته تا "رسم عاشق کشی" که بهترین اثر معصومی است و حتی "خرس" که هنوز اکران نشده.

* "تابو" یک کار دلهره آور است

این بازیگر درباره فضای کلی "تابو" افزود: این فیلم از آن درامهایی است که هم بلحاظ تصویری جذابیتهای فراوان دارد و هم بلحاظ داستانی پر از تعلیق است. شوکهایی که گاه و بیگاه در طول فیلم به مخاطب وارد میشود زمینه ارائه یک اثر پردلهره را فراهم میکند. برای همین میخواهم بازخورد مخاطبان را نسبت به این کار ببینم و سپس در فیلم دیگری بازی کنم.

بازیگر "سیب و سلما" در توصیف دیگر فعالیتهای امسالش به «نسیم» گفت: در تازه ترین فیلم هادی محقق با عنوان "ممیرو" هم به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز حضور داشته ام. از دیرباز با محقق آشنایی داشتم و در یکی از تله فیلمهایش با نام "برادران سرزمین من" در کنارش بودم و همین باعث شد که وقتی پیشنهاد دستیاری بدهد بپذیرم.

* دستیار کارگردانی به این سادگی ها هم نیست

وی درباره تجربه دستیاری ادامه داد: از بیرون که نگاه میکنی همگان فکر میکنند دستیاری به شدت ساده است و کاری است روتین اما وقتی به دل کار میروی تازه آن موقع است که می فهمی با چه کار پردغدغه ای روبرویی.

گفتنی است الناز شاکردوست و هادی دیباجی در فیلم جدید خسرو معصومی، "تابو" به ایفای نقش می‌پردازند.

لناز شاکردوست و هادی دیباجی در فیلم جدید خسرو معصومی به ایفای نقش می‌پردازند. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930409001160#sthash.ZkenJvQv.dpuf
ارسال نظر: