رحمت امینی: در تولید نمایش‌های دینی، سلیقه‌ عموم تماشاگران مورد توجه باشد

کدخبر: 945179

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: در جامعه‌ ما تولید نمایش دینی، دقت نظر ظریفی را می‌طلبد، اما باید مسیر تولید آثار نمایشی را به‌گونه‌ای پیش بُرد که سلیقه‌ مخاطبان تامین شود

به گزارش «نسیم»، رحمت امینی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، گفت: در تولید نمایش‌های دینی باید به خواست و سلیقه‌ مخاطب، احترام ویژه‌ای گذاشت. البته شکی نیست که تماشاگران تئاتر، سلایق مختلفی دارند اما آن‌چه بیشتر باید مورد توجه باشد توجه به سلیقه‌ عموم مخاطبان است.

این استاد دانشگاه با اشاره به تولیدات مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در ایام محرم و صفر تصریح کرد: اجرای نمایش‌های متناسب با این ایام، از هفته‌ آینده- 18آبان‌ماه 93- در تماشاخانه‌های حوزه هنری شروع می‌شود که برنامه‌های آن اطلاع‌ رسانی خواهد شد‌. ضمن این‌که امسال نیز همچون سال گذشته با ویژه برنامه‌ی "سوگ‌نامه‌ها و سوگ‌چامه‌ها" از ابتدای ماه صفر- آذرماه- با حضور هنرمندان خوب کشور با محتوای نمایش‌ نامه‌خوانی و اجرا‌خوانی آثار دینی، میزبان علاقه‌مندان خواهیم بود.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری همچنین در ارتباط با استمرار اجرای نمایش‌های مذهبی در طول سال، خاطرنشان کرد: از اهداف و سیاست‌های حوزه هنری این است که تولید نمایش‌های دینی و انقلابی را همواره مورد حمایت داشته باشد. از این رو تولید و اجرای نمایش‌های دینی در طول سال و بدون توجه به مناسبت‌های تقویمی مورد توجه بوده و هست. اما به هر حال، حال و هوای ماه‌های محرم و صفر ایجاب می‌کند که اجرای نمایش‌های متناسب با این ایام را بیشتر مورد در دستور کار داشته باشیم.

ارسال نظر: