"بیگانه" و "تراژدی" به سینماها آمدند

کدخبر: 955706

اکران فیلم‌های سینمایی "یگانه" ساخته بهرام توکلی و "تراژدی" به کارگردانی آزیتا موگویی از امروز، ۱۲ آذرماه آغاز خواهد شد؛ این دو فیلم در جشنواره فجر سال گذشته رونمایی شده بودند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، فیلم‌های سینمایی "یگانه" ساخته بهرام توکلی و "تراژدی" به کارگردانی آزیتا موگویی از امروز، 12 آذرماه روی پرده سینماها خواهند رفت.

"بیگانه" به کارگردانی بهرام توکلی درباره زوج جوانی با بازی مهناز افشار و امیر جعفری است که پانته‌آ بهرام و هومن برق‌نورد نیز با ورود به فیلم روایتهای دیگری را به ماجرا اضافه می‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم آمده: با ورود خواهر روان‌پریش یک زوج جوان که در انتظار فرزند هستند، کانون گرم خانوادگی آنها با بحران جدی روبرو می‌شود... .

"تراژدی" ساخته آزیتا موگویی نیز دیگر فیلم تازه اکران است که از امروز روی پرده سینماها می‌رود؛ فیلمی که از حضور بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، بهرام رادان، رویانونهالی، حسین یاری، پانته آ بهرام، پیام دهکردی و ... بهبه گرفته است.

این فیلم نیز داستان مردی به نام «قاسم» است که برای جبران غرور از دست رفته‌اش تصمیم عجیبی می‌گیرد، حبیب نگران، زینب مردد و موسی سرگردان و پژمان بی‌خبر از همه است، اما اتفاق عجیبی در پیش است.

ارسال نظر: