غلامعلی حدادعادل و همسرش به تماشای "شیار ۱۴۳" نشستند

کدخبر: 955778

غلامعلی حدادعادل همراه با همسر خود شب گذشته، ۱۱ آذرماه با حضور در سینما آزادی به تماشای "شیار ۱۴۳" نشستند و چند جلد قرآن کریم با ترجمه خودش را به عوامل فیلم اهدا کرد

به گزارش «نسیم»، غلامعلی حدادعادل نماینده مجلس و رییس فرهنگستان ادب همراه با همسر خود طیبه ماهروزاده و جمعی از مسئولان قوه قضائیه شامگاه سه‌شنبه 11 آذرماه همراه با مردم به تماشای فیلم «شیار 143» در سینما آزادی نشستند.

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس ضمن تشکر از نرگس آبیار نویسنده و کارگردان و محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی چند جلد کلام الله مجید با ترجمه خود را به برخی از عوامل فیلم اهدا کرد.

حداد عادل هنگام اهدای قرآن خطاب به نرگس آبیار گفت: خوشحالم که برای دیدن فیلم سینمایی «شیار 143» به سینما آمده ام. من پیشتر از طریق رسانه‌ها درباره شما شنیده و خوانده بودم و خرسندم که اکنون فرصتی دست داد تا کارگردان این فیلم سینمایی را از نزدیک ببینیم و با او آشنا شوم.

همچنین طیبه ماهروزاده عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا و همسر غلامعلی حدادعادل در سخنانی گفت: واقعیت این است که مشغله روزانه اجازه دیدن برخی از فیلم های روز را به من نمیدهد اما زمانی که شنیدم قرار است فیلم «شیار 143» به کارگردانی یک بانوی فعال در عرصه ادبیات و سینما را ببینم با وجود همه مشغله کاری، برای دیدن این فیلم سینمایی آمدم.

وی افزود: بسیار خوشحالم که بانوان مملکتمان در عرصه های مختلف حضور پر رنگ و مفید دارند و امیدوارم شرایط مناسب برای ساخت آثاری از این دست بیش از پیش فراهم شود.

پیش از نمایش فیلم، غلامعلی حدادعادل رییس فرهنگستان ادب فارسی چند جلد از کلام الله مجید با ترجمه ای از خودشان را به نرگس آبیار نویسنده و کارگردان، محمد حسین قاسمی تهیه کننده، سامان صفاری بازیگر و بهزاد هاشمی مجری طرح فیلم سینمایی «شیار 143» تقدیم کرد.

ارسال نظر: