"ترا‍‍‍‍‍ژدی" در سه روز ۵۰ میلیون تومان فروخت

کدخبر: 956909

فیلم سینمایی "تراژدی" ساخته آزیتا موگویی از روز چهارشنبه گذشته در سینماها اکران شده در سه روز اول اکران به فروش ۵۰ میلیون تومانی دست یافته و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است

به گزارش «نسیم»، فیلم سینمایی "تراژدی" به کارگردانی آزیتا موگویی که از روز چهارشنبه در سینماها اکران شده است در سه روز اول اکران به فروش 50 میلیون تومانی دست یافته است و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته و در روز پنجشنبه نیز در برخی از سینماها به سانس فوق العاده رسیده است.

این درحالیست که فیلم در حال حاضر 18 سینما در اختیار و به مرور به تعداد سال هایش اضافه خواهد شد

مهدی هاشمی، بهرام رادان، رویانونهالی، حسین یاری، پانته آ بهرام ،پیام دهکردی، پژمان هادوی، عنایت شفیعی، اکبرمعززی، امید روحانی، سیاوش درخشی، حسن دادخواه، محمد کتیرایی ، همایون قربانی، محمد غفاری،محمد حیدر قلی با معرفی:« الهام جبرائیلی، حسام قاسمی، مهرآریا کریمی» بازیگران «تراژدی » به کارگردانی آزیتا موگویی هستند .

از دیگر دست اندرکاران این اثر سینمایی می‌توان از نویسنده فیلمنامه رضا کریمی بر اساس طرحی از آزیتا موگویی، بازنویسی فیلمنامه خشایار الوند و مهدی سجاده چی نام برد .

در خلاصه داستان «تراژدی» آمده است: مردی به نام «قاسم» برای جبران غرور از دست رفته‌اش تصمیم عجیبی می‌گیرد، حبیب نگران، زینب مردد و موسی سرگردان و پژمان بی‌خبر از همه است،اما اتفاق عجیبی در پیش است .

ارسال نظر: