"عاشق‌ها ایستاده می‌میرند" پروانه نمایش گرفت

کدخبر: 957852

این فیلم سینمایی ساخته شهرام مسلخی که در جشنواره فجر سال گذشته به اکران درآمد ملودرامی اجتماعی و قصه‌گوست که گذری به دوران جنگی تحمیلی می‌زند/ این فیلم بعد از مشخص شدن سرگروه روی پرده می‌رود

به گزارش «نسیم»، پروانه نمایش فیلم سینمایی «عاشق ها ایستاده می میرند» صادر شد. با صدور پروانه نمایش فیلم شهرام مسلخی، این فیلم بعد از ثبت قرارداد با پخش کننده و مشخص شدن سرگروه به نمایش عمومی درخواهد آمد.

این فیلم در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد. در واقع مسلخی با حضور این فیلم در این بخش از جشنواره عنوان جوان ترین کارگردان را نیز از آن خود کرد.

سروش صحت، لعیا زنگنه، پوریا پورسرخ و شوان عطوف بازیگر شناخته ‌شده عراقی از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

«عاشق ها ایستاده می میرند» ملودرامی اجتماعی و قصه گو است و داستان سرباز ایرانی و عراقی را روایت می کند که در زمان جنگ جان یکدیگر را نجات داده اند. آنها اکنون بعد از سال ها با یکدیگر روبرو می شوند. در خلاصه داستان این فیلم آمده: گاهی دشمن از برادر به ما نزدیک تر و گاهی برادر از دشمن به ما دورتر می شود... .

«هیلانه» ساخته پیشین مسلخی که سال گذشته در سینماهای عراق به نمایش درآمد، نتوانست در ایران اکران شود و در نهایت از شبکه نمایش خانگی در سراسر کشور توزیع شد.

سایر عوامل اصلی فیلم جدید مسلخی عبارتند از: تهیه‌کننده: یوسف صمدزاده، نویسندگان: شهرام مسلخی، فرهاد طب‌نوری، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، طراح گریم: مجید باقربیگی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: محسن دانشور، برنامه ریز: حمید همتی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیر تدارکات: مهدی مجلل، عکاس: محمد صقر، سوران نقش بندی.

ارسال نظر: