برزو نیک‌نژاد: "ناخواسته" را اکران می‌کنیم اما نه در گروه "هنر و تجربه"

کدخبر: 958365

این کارگردان درباره تکلیف اکران فیلم سینمایی خود به «نسیم»، گفت: بنا بود تهیه‌کننده "ناخواسته" را تا آخر پاییز روی پرده بفرستد فعلا که خبری نیست/ حق فیلم داشتن سرگروه است چون قابلیت جذب مخاطب را دارد

برزو نیک نژاد، کارگردان جوان سینمای ایران درباره وضعیت اکران اولین فیلم بلندش "ناخواسته" به خبرنگار «نسیم» گفت: تهیه کننده کار امیر سیدزاده خبر داده که بناست فیلم را تا اواخر پاییز اکران کند. حالا باید منتظر ماند و دید در عمل چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: همواره در سینما اصلی حاکم بوده مبنی بر اینکه تهیه کننده است که به دنبال اکران فیلم می‌رود، مگر آن که کارگردان، تهیه کنندگی را هم برعهده داشته باشد که در مورد من صدق نمی کند. منتظرم تا سیدزاده شرایط برای اکران فیلم را فراهم کند.

این کارگردان درباره اینکه آیا امکان دارد فیلمش در گروه "هنر و تجربه" روی پرده برود بیان داشت: نه چنین قراری با تهیه کننده نداشته ایم. فیلم قرار است با داشتن سرگروه اکران شود چون فکر میکنم بلحاظ داستانی و البته تیم بازیگران این بضاعت را دارد که با توجه مخاطبان روبرو شود.

گفتنی است در فیلم سینمایی"ناخواسته" که پیرامون شخصیتی روحانی است بازیگرانی همچون مهرداد صدیقیان، مهتاب کرامتی، الناز حبیبی، مهدی فقیه، محمد سیدزاده و همچنین ستاره اسکندری، فرهاد قائمیان و همایون ارشادی بازی میکنند.

ارسال نظر: