داریوش فرهنگ: حامی و مشوق "چند متر مکعب عشق" هستم

کدخبر: 962946

این کارگردان در مراسم اکران ویژه این فیلم سینمایی افزود: خوشحالم که مشوق "چند متر مکعب عشق" هستم؛ این برادران محمودی با پول توجیبی خودشان با جان و دل این فیلم را ساختند/ توصیه من این است که گرفتار جایزه‌ها نباشند

به گزارش «نسیم»، مراسم اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» شب گذشته 5 دی ماه با حضور اهالی هنر و رسانه در تالار ایوان شمس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که اجرای آن برعهده فرزاد حسنی بود، نوید محمودی تهیه کننده «چند متر مکعب عشق» گفت:همیشه فکر می کردم که تولید یک فیلم کار سختی است. اما حالا به این نتیجه رسیده ام که کلا همه چیز یک فیلم از تولید تا اکران کار پیچیده و سختی است. امیدوارم اگر فیلم ما را تا کنون ندیده اید، امشب با دیدن آن لحظات خوبی داشته باشید.

در ادامه نوید محمودی نویسنده و کارگردان این فیلم افزود: می دانم خیلی از شماهایی که امشب در سالن هستید، فیلم ما را قبلا دیده اید اما قطعا حضور دوباره شما باعث دلگرمی ما است. خوشحالیم که کنار ما هستید و از شما تشکر میکنم.

همچنین داریوش فرهنگی کارگردان و بازیگر سینما که سال گذشته نیز به عنوان هیات انتخاب در جشنواره فیلم فجر حضور داشت، گفت:خوشحالم که حامی و مشوق فیلم «چند متر مکعب عشق» هشتم. این برادران محمودی با پول تو جیبی خودشان در بخش خصوصی با جان و دل این فیلم را ساختند.

وی ادامه داد:توصیه من همیشه به این عزیزان این بوده که گرفتار جایزه ها نباشند و به دنبال پول نروند. بگذارید پول به دنبال شما بیاید. من شخصا مغرورتر از آن هستم که به دنبال پول باشم. تردید ندارم با تشویق های این اثر برای ساخت فیلم های بعدی انرژی بیشتری می گیرید. البته حالا حالا ها این برادران هنرمند در سینما کار دارند.

فرهنگ در پایان تاکید کرد:توصیه می کنم حتما این فیلم را ببینید و به آشنایان و دوستان خود نیز دیدن آن را پیشنهاد کنید. «چند متر مکعب عشق» فیلم خوبی در این بازار رکود سینما است.

در پایان این مراسم قبل از نمایش فیلم، کلیپی که بنیامین بهادری برای این فیلم ساخته بود با حضور این خواننده برای مدعوین به نمایش در آمد.

در این مراسم رویا تیموریان، مسعود رایگان، سعید سهیلی، محسن علی اکبری، میلاد کی مرام، سام قریبیان، علی احمد زاده، آزیتا حاجیان، بهاره افشاری، لاله اسکندری، هومن سیدی، محمدرضا غفاری، مهرداد صدیقیان، آزاده صمدی، نورا هاشمی، سیاوش اسعدی، رضا درمیشیان، بهرنگ علوی، خاطره اسدی، کیهان ملکی، علیرضا کمالی نژاد، کیهان ملکی، عمار تفتی، علیرضا کمالی نژاد، امیر کاوه آهنین جان، امیر جدیدی، نادر فلاح، مرتضی غفوری، سپیده عبدالوهاب، سعید چنگیزیان، مسعود میر طاهری و... حضور داشتند.

ارسال نظر: