"من پرویز پرستویی" در فرهنگسرای نیاوران رونمایی شد

کدخبر: 963376

معاون هنری ارشاد در این مراسم گفت: یک هنرمند برای مطرح شدن باید رفتارها و عملکرد ویژه‌ای داشته باشد که همه این‌ها را پرویز پرستویی در خود جای داده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی "من پرویز پرستویی" در فرهنگسرای نیاوران و با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد و دستندرکاران این آلبوم موسیقی از جمله "کارن همایونفر" مسئول موسیقی، "علیرضا عزیزی" تهیه کننده،"لیلی کریمان" نویسنده، "امیر پوریا" و "خسرو نقیبی" منتقد و "امیر آقایی" به عنوان مجری برگزار شد.

علی مرادخانی در ابتدای برنامه و در سخنانی گفت: من این کار را گوش کردم. خاطرات قشنگ، زیبا و شاعرانه ای که در آن هست من را به یاد روزگاران سال 59 انداخت که ارتباط نزدیک تری با آقای پرستویی داشتم. در حقیقت با گوش دادن این کار به یاد پیرمرد کار "دیار عاشقان" افتادم که در صحنه ای از ان پیر مرد فیلم در چادری سخن می گفت.

وی افزود: وقتی هنر می خواهد بوجود بیاید فرد از خود بیرون می آید و شروع به مقایسه خود می کند. ما از اینکه برای فرهنگ و هنر کشور خود ذخیره ای گرانبها داریم به خود افتخار می کنیم. ما باید به این فکر باشیم که در این قبیل کارها و پروژه ها مثلث ادبیات، موسیقی و سینما را به هم متصل کنیم.

معاون هنری ارشاد ادامه داد: این قبیل مجموعه هایی که تهیه و تولید می شوند به نوعی تاریخ نگاری هایی برای ما محسوب می شوند که در این تاریخ نگاری ها تحولات، شرایط و اتفاقاتی که در جامعه رخ می دهد قابل بررسی است.

مرادخانی اضافه کرد: در این مجموعه با ارزش به مسائلی از جمله انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران طلایی دفاع مقدس و مسائل دیگر اجتماعی کشور اشاره شده است.

وی تصریح کرد: تا ریاضت نباشد هنرمند متولد نمی شود. پرویز پرستویی هم خود در این عرصه ریاضت کشید و بالا آمد و خود را به جامعه هنری کشور و به مردم معرفی کرد. یک هنرمند برای مطرح شدن باید رفتارها و عملکرد ویژه ای داشته باشد که همه اینها را آقای پرستویی در خود جای داده است.

ارسال نظر: