جشنواره فیلم شهر مسابقه‌ "طرح اولیه‌ فیلمنامه سینمایی" برگزار می‌کند

کدخبر: 963491

برای نخستین بار مسابقه‌ طرح اولیه‌ فیلمنامه سینمایی، در پنجمین دوره این جشنواره بین‌المللی برگزار خواهد شد/ مهلت ارسال آثار تا پنجشنبه، ۳۰ بهمن اعلام شده است

به گزارش «نسیم»، روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با اعلام این خبر افزود: این طرح به منظور حمایت از فیلمنامه نویسان و نویسندگان سینما و تشویق سینماگران و فیلمنامه نویسان کشور به تدوین،نگارش و تولید فیلمنامه های سینمایی با محوریت سینمای شهری از سوی شورای سیاستگذاری این جشنواره پیش‌بینی شده است.

جشنواره از کلیه نویسندگان و فیلمنامه نویسان کشور دعوت کرد تا طرح اولیه‌ فیلم‌نامه سینمایی را با موضوعاتی همچون:« اشاعه فرهنگ مهربانی»،« تقویت روحیه صبر میان شهروندان»،« گسترش نشانه ها و نمادهای فرهنگ اسلامی - ایرانی در شهر»،« اشاعه و ارتقاء فرهنگ نظم و قانون گرایی»،« توجه شهروندان به ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»،«آشنایی شهروندان با تغییرات فرهنگی نامطلوب و آسیب های آن» و« تحکیم بنیان خانواده و بیان جنبه های مثبت افزایش جمعیت» برای دبیرخانه جشنواره ارسال یا تحویل نمایند.

برپایه این خبر؛ کلیه طرح های ارسالی باید در 5 صفحه A4 (فونت نازنین با اندازه 16) 18 سطری تایپ شوند.مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 30 بهمن خواهد بود.افراد متقاضی باید فرم سوابق هنری خود را به همراه یک قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند، دبیرخانه جشنواره از پذیرش آثار مغایر با قوانین جشنواره معذور است.

روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم شهر اعلام کرد: پس از بررسی آثار رسیده، 20 طرح اصیل (ارژینال) و 10 طرح اقتباسی برای شرکت در جشنواره برگزیده خواهند شد. ضمناً علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88196723-021 تماس حاصل نمایند و یا به سایت جشنواره به آدرس www.urbanfilmfest.org مراجعه نمایند.

شایان ذکر است سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پنجمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم شهر را با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و توجه به هویت دینی در بهار سال 1394 در تهران برگزار می‌کند.

ارسال نظر: