امینی: کسانی که متوسل به توهین به هر دینی شوند، از یک جهالت محض برخوردارند

کدخبر: 970833

رحمت امینی، مدیر مرکز نمایش‌های حوزه هنری در واکنش به انتشار کاریکاتور موهن نشریه فرانسوی نسبت به پیامبر(ص) به «نسیم» گفت: این دشمنی‌ها در واقع ارزش و اهمیت پیامبر ما را بیشتر نمایان می‌سازد

رحمت امینی، مدیر مرکز نمایش های حوزه هنری در واکنش به انتشار کاریکاتور موهن نشریه فرانسوی نسبت به پیامبر اکرم(ص) به «نسیم» گفت: یک بزرگی در این روزهای گذشته از اصطلاحی به نام "جاهلیت مدرن" نام برد که به نظرم در این باره اصطلاح قشنگی است و به هر صورت کسانی که چنین کاری می کنند برای هر دینی، بویژه برای دین آخر و دین کامل کننده متوسل به توهین و مسائل این چنینی می شوند، آدم های جاهلی هستند. یعنی یک جهالت محض.

وی همچنین افزود: اگر انسانی فقط به یک چیز معتقد باشد و فرد دیگری آن عقیده را خدشه دار کند، جزا و تاوانش را خواهد دید حال چه برسد به اینکه میلیون ها نفر اعتقاد به پیامبری دارند که همه چیز آن مشخص و ثابت شده است و حتی ادیان دیگر نیز این پیامبر را قبول دارند و مورد احترام قرار می دهند.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی تاکید کرد: بنابراین این قضایا نه تنها از ارزش و اعتبار دین ما و پیامبر ما کم نمی کند بلکه حتی به نوعی طبق این ضرب المثل عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، این دشمنی ها در واقع ارزش و اهمیت پیامبر ما را بیشتر نمایان می سازد.

ارسال نظر: