خسرو معصومی فیلم اجتماعی را در انزلی و ترکیه می‌سازد

کدخبر: 981046

این کارگردان به «نسیم» گفت: مشغول کار روی تازه‌ترین فیلمنامه‌ام هستم که درونمایه اجتماعی دارد و بخشی از قصه در انزلی می‌گذرد و بخشی هم در ترکیه؛ فعلا مشخص نیست دقیقا چه زمانی سراغ ساختش می‌روم

خسرو معصومی کارگردان سینمای ایران که یک فیلم آماده اکران به نام "تابو" هم دارد این روزها سرگرم کار بر روی تازه ترین فیلمنامه اش است. وی در این باره به «نسیم» گفت: مدتیست که مشغول کار بر روی فیلمنامه تازه ام هستم. اسم فیلمنامه را نمیتوانم بگویم چون ممکن است داستان را لو دهد ولی همین قدر بدانید که درونمایه کار اجتماعی است.

معصومی ادامه داد: در این کار سعی میکنم تهیه کنندگی را هم خودم برعهده داشته باشم تا بتوانم تولید را راحتتر انجام دهم یعنی همان ایده های خودم را به بهترین شکل جلوی دوربین ببرم.

این کارگردان درباره لوکیشنهای فیلمش افزود: بخشی از کار در انزلی می گذرد و بخشی هم در منطقه ای واقع در ترکیه فیلمبرداری خواهد شد.

خسرو معصومی پیرامون زمان آغاز فیلمبرداری اثرش بیان داشت: فعلا دارم روی فیلمنامه کار میکنم و تا زمانی که فیلمنامه کار به پایان نرسیده نمیتوانم درباره زمان تولید حرف بزنم چون باید فیلمنامه به پایان برسد و سپس برای تولید برنامه ریزی کرد.

ارسال نظر: