رمضانی: پخش‌کنندگان با دیدن آراء مردمی سراغ "قلعه رودخان" آمدند

کدخبر: 983392

این کارگردان در گفتگو با «نسیم» افزود: جالب اینکه برخی پخش‌کنندگان اصلا فیلمم را ندیده بودند و بعد از اینکه فهمیدند رتبه ۴ آراء مردمی شدیم سراغم آمدند؛ همین که مردم فیلم را دوست داشتند کفایت می‌کند

غلامرضا رمضانی کارگردانی که امسال با "فرار از قلعه رودخان" در جشنواره فجر حاضر بود درباره وضعیت اکران این فیلم به خبرنگار «نسیم» گفت: در تکاپو هستیم که پخش کننده ای خوب برای فیلم پیدا کنیم. جالب است که برخی از پخش کنندگان اصلا فیلم ما را ندیده بودند و بعد از اینکه فهمیدند رتبه 4 آرای مردمی شدیم به سراغمان آمدند.

وی ادامه داد: بعد از جشنواره بود که پخش کنندگان طی تماس با ما برای دیدن فیلم ابراز تمایل کردند و البته ما نیز مذاکرات جدی را برای پیدا کردن پخش کننده خوب انجام می دهیم.

رمضانی که سالهاست در سینمای کودک مشغول کار است بیان داشت: همین که مخاطبان جشنواره فیلم را دیدند و از آن خوششان آمد برایم کافیست. از هیات داوران هم انتظاری جز این نداشتم. داورانی که می گویند فیلم کودک چرا به جشنواره فجر آمده طبیعی است که در داوری هم به فیلمهای کودک توجه نداشته باشند.

این کارگردان درباره اینکه چرا به این روند اعتراض نکرده است به «نسیم» گفت: شخصیتم طوری نیست که اعتراض کنم. فیلم را باید ساخت آن جور که جذابیت برانگیز است. بعدش را دیگر مخاطب است که تعیین میکند. فیلم من را داوران کنار گذاشتند اما مخاطبان از آن استقبال کردند و همین شد که فیلم ام در میان 5 فیلم مردمی قرار گرفت.

ارسال نظر: