اکران "ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه" در شهرستان‌ها هم آغاز شد

کدخبر: 986338

این فیلم سینمایی که از ۲۹ بهمن روی پرده رفته تا روز گذشته تنها در تهران اکران داشت اما مخاطبان سینمای مشهد و گرگان از امروز می‌توانند فیلم را ببینند؛ فیلم از هفته آینده نیز در سینماهای دیگر شهرها اکران خواهد شد

به گزارش «نسیم»، "ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه" ساخته ابراهیم ابراهیمیان از آخرین روز بهمن ماه در دوازده سینمای تهران ازجمله‌ آزادی، ملت، کوروش، زندگی، کیان، ایران، جوان، سمرقند، شاهد و... به نمایش درآمده و از روز گذشته نیز در سینماهای «هویزه» و‌ »سیمرغ» در مشهد و سینما «عصرجدید» شهر گرگان به روی پرده رفته است.

صابر ابر، نازنین بیاتی، پرویش نظریه، رابعه مدنی، نقش سیف جمالی و خسرو بانداد بازیگران اصلی فیلم «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه » هستند. فیلمنامه این فیلم به صورت مشترک توسط ابراهیم ابراهیمیان و سارا سلطانی به نگارش درآمده و حسن کلامی اثر را تهیه کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ریحان و طاها مدتی است به واسطه یک آگهی در روزنامه مشغول پرستاری از پیرمردی به نام منوچهر آصف هستند. اما در خانه آصف حوادثی رخ می‌دهد که طاها و ریحان را دچار استیصال کرده و آنها را بر سر دو راهی تصمیم‌گیری قرار می دهد.

ارسال نظر: