قیمت بلیت سینماهای گروه "هنر و تجربه" افزایش نمی‌یابد

کدخبر: 989734

افزایش قیمت بلیط سینماها به سینماهای این گروه تعلق نمی‌گیرد و همچنان قیمت‌ها به روال قبل است؛ پردیس سینمایی آزادی تا اردیبهشت ۹۴ همراه گروه سینماهای هنر و تجربه است

به گزارش «نسیم»، آخرین سیاستها و تغییرات سینماهای گروه سینمایی هنر و تجربه اعلام شد .

پردیس سینمایی آزادی تا اردیبهشت ماه 94 همراه گروه سینماهای هنر و تجربه است. پیش از این در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر حجت الله ایوبی ریس سازمان سینمایی قول داده بود که سینما فرهنگ به گروه سینمایی هنر و تجربه تعلق گیرد . این سینما اکنون مراحل آماده سازی را پشت سر می گذارد و از اردیبهشت ماه آماده حضور تماشاگران خواهد بود.

همچنین در شورای صنفی نمایش تصمیم گرفته شده بود قیمت بلیت سینماها افزایش یابد که امیرحسین علم الهدی دبیرشورای سیاستگذاری گروه سینمایی هنر و تجربه اعلام کرد :« این افزایش قیمت به سینماهای این گروه تعلق نمی گیرد و هم چنان قیمتها در سالنهای تهران وشهرهای مختلف به روال قبل است »

در حال حاضر سالنهای خانه هنرمندان ، موزه سینما، سینما آزادی و پردیس کوروش، هویزه مشهد سوره اصفهان در سه سانس و ساحل اهواز و ونوس قم در یک سانس فیلمهای گروه سینمایی هنر و تجربه را نمایش می دهند. هم چنین اکران فیلمها در سینمای پرشین مهرشهر کرج در سه سانس از فردا آغاز می شود.

ارسال نظر: