جعفری‌جوزانی برای "کوروش کبیر" شهرک می‌سازد؛ شاهرودی‌ها اعلام آمادگی کردند

کدخبر: 989824

این کارگردان که برای اکران "ایران برگر" و افتتاح سینمای هلال احمر شاهرود به این شهرستان سفر کرده بود، در کنار بازدید از چندین لوکیشن فیلم "کوروش کبیر" مورد استقبال اعضای شورای این شهر قرار گرفت

به گزارش «نسیم»، مسعود جعفری جوزانی کارگردان "ایران برگر" با مهندس محمدرضا هاشمی فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود دیدار کرد.

این کارگردان سینما که برای اکران فیلم سینمایی «ایران برگر» و افتتاح سینمای هلال احمر شاهرود به این شهرستان سفر کرده بود؛ در کنار بازدید از چندین لوکیشن فیلم «کوروش کبیر» جدیدترین اثر سینمایی خود، با حضور در شورای اسلامی شهر شاهرود مورد استقبال «رمضانعلی باقری» رئیس و همچنین دیگر اعضای این شورا قرار گرفت و با آنان دیدار کرد.

در این جلسه یک ساعته‌ که «محمدهادی کریمی» فیلمنامه فیلم سینمایی «ایران برگر» و همچنین دکتر «مجید پازوکی» از حامیان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر شاهرود نیز حضور داشتند؛ «رمضانعلی باقری» رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود، در مورد موقعیت اجتماعی، فرهنگی و جغرافیایی این شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت و برای همکاری با ساخت «کوروش کبیر» و همچنین فراهم نمودن مقدمات ساخت این فیلم و همچنین ساخت شهرک سینمایی در شهرستان شاهرود اعلام آمادگی نمود.

«مسعود جعفری جوزانی» نیز در بخش دیگری از این جلسه، در مورد اهمیت ساخت فیلم سینمایی «کوروش کبیر» و همچنین ساخت شهرک سینمایی در شهرستان شاهرود در تقویت اشتغالزایی، صنعت توریسم، صرفه‌جویی در ساخت پروژه‌های سینمایی و جایگاه سینما در توسعه فرهنگی و هنری این شهرستان صحبت کرد.

در این دیدار، همچنین دیگر اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود در مورد جایگاه و اهمیت سینما و بخصوص ساخت پروژه‌های معتبر سینمایی در این شهرستان سخنانی ایراد کردند.

«مسعود جعفری جوزانی» همچنین در مدت اقامت خود در شاهرود، با مهندس «محمدرضا هاشمی» فرماندار شاهرود نیز دیدار کرد که فرماندار این شهرستان، موافقت خود را برای فراهم کردن مقدمات ساخت فیلم سینمایی «کوروش کبیر» و همچنین ساخت شهرک سینمایی در شهرستان شاهرود اعلام کرد.

ارسال نظر: