آیت‌الله نوری همدانی: هیچ کس نباید در حفظ دستاوردهای انقلاب کوتاهی کند

کدخبر: 999999

این مرجع تقلید حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر همگان ضروری دانست و گفت: بر ما لازم است این دستاوردها را بشناسیم و آنها را برای مردم تبیین و تشریح کنیم

به گزارش «نسیم»، آیت الله نوری همدانی اروز در دیدار جمعی از معاونان مرزبانی ناجا و یگان ویژه نیروی انتظامی، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر همگان ضروری دانست و گفت: بر ما لازم است این دستاوردها را بشناسیم و آنها را برای مردم تبیین و تشریح کنیم.

این مرجع تقلید گفت: هیچ کس نباید در حفظ دستاوردهای انقلاب کوتاهی کند.

آیت الله نوری همدانی شکرگزاری از نعمت‌های الهی را وظیفه‌ همه انسان‌ها دانست و اظهار داشت:خداوند نعمت‌های فراوانی به ما عطا فرموده که انسان توان شمارش آنها را ندارد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از نعمت‌های بزرگ پروردگار برشمرد و خاطرنشان کرد: امنیت و خودباوری از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است، امروزه انجام بسیاری از فرائض و برنامه‌های عبادی در سایه این نعمت الهی برای ما آسان شده است، حضور پر شور مردم در نمازهای عبادی سیاسی جمعه از جمله این امور است.

وی وجود اهل‌بیت(ع) را بزرگ‌ترین نعمت‌ها برای بشر دانست و گفت: خداوند ائمه اطهار(ع) را الگویی مناسب برای رسیدن کمال قرار داد تا با بهره‌مندی از آنان سبک زندگی اسلامی را بیاموزیم و در مسیر الهی گام برداریم.

ارسال نظر: