شکست طرح رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران حماس

کدخبر: 2373004

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم در جریان دور کنونی درگیری‌ها در غزه، دو مرتبه قصد ترور محمد ضیف فرمانده کل گردان‌های قسام را داشته اما موفق به این کار نشده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی ارتش همچنین گفته ترور 7 نفر دیگر از رهبران حماس نیز در دستور کار بوده که هیچکدام از این عملیات‌ها موفقیت‌آمیز نبوده و ارتش قادر به ترور هیچیک از این افراد نشده است.

به گفته وی، 52 جنگنده اسرائیلی بامداد امروز چهارشنبه تنها در عرض 25 دقیقه 122 نقطه از نوار غزه را بمباران کردند.

سخنگوی ارتش عنوان کرد که از شب گذشته مرحله پنجم تخریب تونل‌های حماس در غزه را آغاز کردیم.

لازم به ذکر است که حملات رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه وارد دهمین روز متوالی شده است. از آغاز درگیری ها در غزه تا این لحظه دست کم 220 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 1400 نفر دیگر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی که از ترور رهبران حماس و قسام ناکام مانده، بارها به طرز وحشیانه ای خانه های فلسطینیان و مناطق مسکونی و غیرنظامی را در غزه بمباران کرده و خسارت های زیادی هم به زیرساخت های این باریکه وارد کرده است.

مقاومت فلسطین و در راس آن گردان‌های قسام به تلافی این جنایات، اراضی اشغالی از جنوب گرفته تا شمال را آماج حملات گسترده راکتی و خمپاره ای قرار دادند و به اعتراف صهیونیست ها تا این لحظه 11 اسرائیلی در این حملات به هلاکت رسیده و صدها نفر هم زخمی شدند.

 

منبع: مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین
ارسال نظر: