شلیک سه راکت از سوریه به جولان

کدخبر: 2376472

شلیک 3 راکت از خاک سوریه به سمت بلندی‌های اشغالی جولان

به گزارش العالم شامگاه دیشب (شنبه) جنوب ارتفاعات جولان اشغالی با سه راکت هدف قرار گرفت.

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی نیز از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر در جنوب ارتفاعات جولان اشغالی خبر داد. این ارگان صهیونیستی اما گفته که دو راکت از سوریه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است که یکی از این راکتها، با عبور از مرز، به یک منطقه غیر مسکونی در جولان اصابت کرده است.
شبکه خبری الجزیره هم گزارش داد، صدای یک انفجار از این منطقه شنیده شده و به همین دلیل آژیرهای خطر به صدا درآمده است.

از سوی دیگر برخی منابع عبری گفته اند که هنوز مشخص نیست که عملیات شلیک این راکت ها، از داخل خاک سوریه صورت گرفته یا از لبنان بوده است.

حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به خاک سوریه

در همین حال مرکز اطلاع رسانی فلسطین پس از انتشار خبر حمله راکتی به جولان اشغالی، به نقل از برخی منابع اعلام کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی را در خاک سوریه هدف قرار داده است.

درگیری های اخیر در عرصه فلسطین با یورش شهرک نشینان و به ویژه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب و جرح نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی طی چهارشنبه 16 فروردین 1402 و بازداشت حدود 500 نفر از فلسطینیان آغاز شد.

به دنبال اوج گیری جنایت رژیم صهیونیستی در یورش به نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی در مسجدالاقصی که با واکنش دبیرکل سازمان ملل نیر مواجه شد، گروه های مقاومت پس از هشدارهای مکرر، درنهایت با حملات موشکی و راکتی بی سابقه خود به جنایتگری رژیم صهیونیستی از غزه و لبنان پاسخ دادند.

ارسال نظر: