ضربه‌ی غافلگیرکننده‌‌ی گروههای مقاومت به اسرائیل

کدخبر: 2378240
خبرنگار:

مبارزان مقاومت اسلامی با حمله به چند پایگاه نظامی اسرائیل شکست امنیتی بزرگی را به این رژیم تحمیل کردند

نسیم‌آنلاین: صبح امروز با خبر غافلگیر کننده حمله نیروهای مقاومت فلسطین به شهرک های اطراف نوار غزه آغاز شد و این در حالی بود که از ابتدای سال جاری میلادی تقریبا روزی نبوده که خبر حملات نیروهای نظامی و امنیتی اسرائیل به فلسطینیان کرانه باختری و نوار غزه به گوش نرسد و طبق آمار منتشر شده تا هفته گذشته بیش از 250 فلسطینی از ابتدای سال جاری توسط رژیم به شهادت رسیده اند اما صبح امروز  15 مهرماه 1401 و مصادف با پنجاهمین سالگرد جنگ یوم کیپور در سال 1973 و همزمان با آغاز جشن یوم کیپور صهیونیست ها که با هتک حرمت به مسجد الاقصی و توهین به پیامبر اسلام همراه است رزمندگان مقاومت در عملیات غافلگیر کننده طوفان الاقصی بر علیه اسرائیل از زمین، دریا و آسمان وارد عمل شده و به شهرک های اطراف نوار غزه نفوذ کردند و تلفات سنگینی را به صهیونیست ها وارد کردند و شمار زیادی را به اسارت گرفتند. 

مبارزان مقاومت اسلامی غزه با تصرف چند پایگاه نظامی و پاسگاه پلیس در اطراف نوار غزه ارتش رژیم جعلی صهیونیستی را رسوا کرده و آنها را در شوک فرو بردند.

محمد الضیف، فرمانده گردان های القسام در بیانیه ای به مناسبت آغاز عملیات طوفان الاقصی بر علیه رژیم صهیونیستی مردم فلسطین را به خیزش سراسری بر علیه رژیم اسرائیل فراخواند و علت آغاز عملیات را هتک حرمت زنان معتکف فلسطینی در مسجد الاقصی خواند. وی در ادامه افزود که بارها پیشنهاد انسان دوستانه تبادل اسرا را مطرح کرده اند اما رژیم پیشنهادات را قبول نکرده و تمام هشدارها نسبت به هتک حرمت مسجد الاقصی را نادیده گرفته است و از صدها فلسطینی را به شهادت رسانده است. 

وی همچنین اعلام کرد که از امروز همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به پایان خواهد رسید و از ساکنین کرانه باختری و به ویژه ساکنین سرزمین های اشغالی 1948، النقب، الجلیل و المثلث درخواست کرد که زمین را زیر پای اشغالگران به اتش بکشند.

طبق گزارشات همزمان با عملیات نفوذ رزمندگان مقاومت به شهرک های اشغالی مناطقی از کرانه باختری شاهد درگیری جوانان فلسطینی با اشغالگران است و از طرفی نیز هزاران راکت و موشک به سوی شهرک های صهیونیستی پرتاب شده است که خسارات مالی و جانی زیادی را به رژیم تحمیل کرده و آنها را دچار سردرگمی و هراس شدید کرده است.

ارسال نظر: