برای تاریخ انتخابات نیازمند تصمیم و رأی مجمع هستیم

عزیزی خادم: احتمال خروج اصلاح اساسنامه از دستور جلسه مجمع وجود دارد

کدخبر: 2003897

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هنوز مجمع در حال برگزاری است در این خصوص نمی‌توانم به طور روشن صحبت کنم اما من نیز این موضوع را بی‌احتمال نمی‌دانم.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین » عزیزی خادم در حاشیه مجمع امروز فدراسیون فوتبال گفت: بحث صورت‌های مالی طبق روال گذشته انجام شود. فکر می‌کنم صاحب این فوتبال مجمع فدراسیون فوتبال است و بالاترین مرجع رسیدگی است. این قطعاً به خروج و برون داد مسائل مالی می‌تواند کمک کند و قطعاً در نهایت به نفع فوتبال است.

وی ادامه داد: پیشنهادی که مهندس عابدینی داد پیشنهاد به جایی بود و می‌شود یک مکانیزمی را ایجاد کرد تا بتوان این ایرادات را برطرف کرد و برطرف کردن این ایرادات قطعاً به نفع فوتبال و فدراسیون خواهد بود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون افزود: مجمع انتخاباتی قرار بود که در مراحل بعدی یکی از دستورالعمل‌های جلسه هست. ما برای تاریخ انتخابات نیازمند تصمیم و رأی مجمع هستیم و رأی گیری به صورت کتبی برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به صحبت‌های وزیر احتمال دارد اصلاح اساسنامه از دستور جلسه خارج خواهد شد؟ گفت: هنوز مجمع در حال برگزاری است. در این خصوص نمی‌توانم به طور روشن صحبت کنم اما من نیز این موضوع را بی احتمال نمی‌دانم.

ارسال نظر: