دبیری: اساسنامه فدراسیون با پیگیری وزیر ورزش در فروردین ماه تصویب می‌شود

کدخبر: 2017867

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قرار است با پیگیری‌های وزیر اساسنامه در اسرع وقت به تصویب هیات دولت برسد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، ایسنا نوشت:

شهرام دبیری درباره جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در جلسه امروز قرار بر این شد که نامه‌ای به وزارت ورزش ارسال شود تا وزیر پیگیر موضوع شود و اساسنامه فدراسیون فوتبال در هیات دولت به تصویب برسد. قرار است با پیگیری‌های وزیر اساسنامه در اسرع وقت به تصویب هیات دولت برسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این کار باعث نمی‌شود انتخابات به تعویق بیفتد، گفت: ثبت نام نامزدهای انتخابات انجام شده و ان‌شاءالله اساسنامه با پیگیری وزیر در فروردین ماه تصویب می‌شود.

او خاطرنشان کرد: کفاشیان از خودگذشتگی کرد و گفت اگر مشکل من هستم، کنار می‌روم تا مسائل فوتبال شخصی نشود. این درحالی بود که کفاشیان می‌توانست کاندیدای انتخابات شود.

دبیری در ادامه افزود: ایراداتی به اساسنامه فعلی فدراسیون فوتبال وارد است. پس از ایجاد اصلاحات باید این اساسنامه در هیات دولت به تصویب برسد تا هر چه زودتر انتخابات را برگزار کنیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا حضور هشت ساله کفاشیان در این فدراسیون غیر قانونی بوده و با رفتن او همه چیز قانونی می‌شود؟ گفت: ما شنیده بودیم که اساسنامه در سال 86 به تصویب رسیده و چون در این مورد ابهاماتی وجود داشت، هیات دولت باید آن را به تصویب برساند.

او در واکنش به اینکه آیا کنار رفتن کفاشیان از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به دلیل عدم تصویب اساسنامه بوده است، اظهار کرد: کفاشیان خودش علاقه مند به عدم حضور در انتخابات بود و هیچ فشاری به او وارد نشد. او داوطلبانه از انتخابات کناره‌گیری کرد.

او همچنین درباره حضور کفاشیان در سازمان بازرسی و وزارت ورزش نیز گفت: در آنجا درباره اساسنامه صحبت شده و به توافق رسیده‌اند که در هیات دولت این اساسنامه را به تصویب برسانند.

دبیری درباره مصاحبه تند وزیر ورزش علیه فدراسیون فوتبال و کفاشیان نیز اظهار کرد: به کفاشیان برای حضور در انتخابات اصرار شد اما او علاقه مند به ادامه حضور در فوتبال نبود.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از پرداخت پاداش 10 میلیونی به ملی‌پوشان فوتسال خبر داد و افزود: طبق مصوبه امروز هیات رییسه به هرکدام از بازیکنان و سرمربی تیم ملی 10 میلیون تومان پرداخت می شود و به اعضای کادرفنی با توجه به عملکردشان پاداش پرداخت می‌شود.

دبیری در پایان درباره وضعیت تیم ملی نیز گفت: هیچ تصمیمی درباره تیم ملی گرفته نشد.

ارسال نظر: