کمیته انضباطی رای‌های خود را درباره تیم‌های مختلف صادر کرد

کدخبر: 2022541

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرا خود را درخصوص تیم‌های لیگ دسته دوم و سوم اعلام کرد.

به گزارش «نسیم انلاین»، دیدار دو تیم رهپویان رضوانشهر و پارس جنوبی جم از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار شد که از سوی ناصر بهرمان-مربی تیم پارس جنوبی تخلفاتی مبنی بر ورود بدون اجازه به زمین که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به تذکر کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم رهپویان رضوانشهر نیز به خاطر فحاشی تماشاگرانش به داوران و حمله ور شدن عده ای از آنان به داخل زمین مسابقه به جریمه نقدی 30 میلیون ریالی محکوم شد.

همچنین سیروس رجاء-مدیرعامل تیم رهپویان رضوانشهر نیز به خاطر رفتار زننده با داور به توبیخ کتبی و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه برای سرمربی و مربیان تیم نفت و گاز گچساران

مسابقه تیم بادران تهران و نفت و گاز گچساران از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار شد و از سوی یوسف نادریان-سرمربی تیم نفت و گاز گچساران تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر مسئولانه، اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد و همچنین خودداری از اجرای دستور داور رخ داد. وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

احسان اسفندیاری-مربی تیم نفت و گاز گچساران نیز به خاطر اعتراض به داور اخراج شد. وی نیز به تذکر کتبی و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرازد نیک منش-مربی تیم نفت و گاز گچساران نیز بخاطر اعتراض به داور از زمین بازی اخراج شد. وی نیز به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای بازیکنان و مربی تیم شهدای ساری

دیدار تیم های استقلال نوین بجنورد و شهدای ساری از سری رقابتهای لیگ دسته سوم برگزار شد و از سوی رضا حمزه پور-مربی تیم شهدای ساری تخلفاتی مبنی بر اعتراض بر تصمیمات داوری که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به تذکر کتبی و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مجتبی بابایی-بازیکن تیم شهدای ساری نیز به خاطر حمله ور شدن به داور و فحاشی به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم است و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین جبیر نقی زاده-دروازه بان تیم شهدای ساری نیز به خاطر فحاشی و اهانت به داور بازی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. با توجه به اینکه یک جلسه از محرومیت گذشته وی به حالت تعلیق درآمده بود که این از این تعلیق رفع اثر و به حالت اجرا گذاشته می شود و نامبرده باید 4 جلسه محرومیت را پشت سر بگذارد.

ارسال نظر: