با این کار قبول کردید که ایران ناامن است

اسماعیل کوثری: آقای روحانی! آیا قبول بازی در کشور ثالت، عزت است؟

کدخبر: 2022886

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اینکه شما قبول کردید که در کشور ثالثی با تیم‌های ملی و باشگاهی بازی کنید و عربستان، قطر را انتخاب کرده و شما نیز عمان را انتخاب کرده‌اید، آیا این عزت است؟

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس در تذکری شفاهی به وزیر ورزش و جوانان پیرامون پذیرفتن بازی‌های فوتبال بین تیم‌های ملی و باشگاهی ایران و عربستان در کشور ثالث اظهار داشت: عربستان سعودی اعلام کرده که ایران ناامن است و موضوع را به کنفدراسیون فوتبال آسیا کشانده که نهایتاً اینطور تصمیم‌گیری شده که بازی‌های تیم‌های ملی و باشگاهی ایران و عربستان در کشور ثالث برگزار شود و متاسفانه دولت و وزارت ورزش نیز آن را پذیرفته‌اند.

وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی، برادر عزیز! شما که اینطور وانمود می‌کردید که می‌خواهید عزت را برای ملت ایران بیاورید، کجای این عزت است که در کشور ثالثی بازی‌های فوتبال انجام شود؟ اینکه شما قبول کردید که در کشور ثالثی با تیم‌های ملی و باشگاهی بازی کنید و عربستان، قطر را انتخاب کرده و شما نیز عمان را انتخاب کرده‌اید، آیا این عزت است؟ یعنی با این کار قبول کردید که ایران ناامن است، در صورتی که ایران بالاترین امنیت را ایجاد کرده است.

ارسال نظر: