سجادی: انتخابات فدراسیون فوتبال قطعا روز ۱۸ اردیبهشت برگزار می‌شود

کدخبر: 2028780

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: روز شنبه و در محل آکادمی ملی المپیک انتخابات فدراسیون فوتبال قطعاً برگزار خواهد شد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، نصرالله سجادی در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس روی میز درباره اینکه سازمان بازرسی اعلام کرده وزارت ورزش باید نامه تاییدیه برای برگزاری انتخابات را به فدراسیون فوتبال ارسال کند و آیا وزارت ورزش این نامه را فرستاده است گفت:‌ نمی‌دانم برای چه قرار است نامه داده شود ضمن اینکه باید بگویم روز شنبه و در محل آکادمی ملی المپیک انتخابات فدراسیون فوتبال قطعاً برگزار خواهد شد.

معاون ورزش قهرمانی در پاسخ به این پرسش که در گزارش مالی فدراسیون تنیس روی میز ابهاماتی وجود داشت و آیا پیگیر آن خواهید بود، بیان کرد: ابهاماتی وجود نداشت. روال تمام مجامع این است که گزارش حسابرس داده و مسائل مطرح می‌شود و مجمع در رابطه با آن‌ها تصمیم می‌گیرد. یکی دو مورد وجود داشت که قرار شد پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: تأکید داریم که نفرات المپیکی بهترین امکانات برای‌شان فراهم شود. ما از تنیس روی میز هیچ توقعی برای رفتن بر روی سکو نداریم، اما اینکه سه المپیکی ایران بتوانند خوب ظاهر شوند یک موفقیت به حساب می‌آید.

سجادی خاطرنشان کرد: تاکید ما این است که سرپرستان و روسای فدراسیون‌ها که روی کار می‌آیند سعی کنند بدهی‌هایی را ایجاد نکنند.

ارسال نظر: