از سوی کمیته انضباطی؛

آرای انضباطی لیگ برتر، لیگ دسته اول و فوتبال ساحلی اعلام شد

کدخبر: 2065886

کمیته انضباطی آرای خود را درباره دیدارهای مختلف لیگ برتر فوتبال و فوتبال ساحلی صادر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را درباره دیدارهای مختلف لیگ برتر فوتبال و فوتبال ساحلی صادر کرد.

لیگ برتر فوتبال: *دیدار دو تیم نفت تهران و ماشین سازی تبریز از سری رقابتهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و از سوی تماشاگران ماشین سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور بازی رخ داد. این تیم به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*آرمن بوداغیان-مربی تیم پدیده در دیدار برابر تیم نفت آبادان به دلیل سرپیچی از سوی داور، به تذکر کتبی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.

*حمید مطهری - مربی تیم پیکان تهران به دلیل اهانت و بی احترامی به نیمکت تیم استقلال خوزستان از سوی داور بازی اخراج شد. وی باید10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است.

لیگ برتر فوتبال ساحلی: *دیدار دو تیم مقاومت تیران و کاسپین ساری در هفته نوزدهم با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم کاسپین ساری در وقت قانونی به پایان رسیده بود که در برگ گزارش داوری به اشتباه نتیجه مسابقه در وقت اضافه ثبت شده بود. کمیته انضباطی به استناد ماده 31 آیین نامه با بررسی گزارش رسیده و فرم گزارش داور که نتیجه حاصله را سه بر چهار به سود تیم پدیده کاسپین ساری و در وقت اضافه قید کرده بود، اعلام می کند نتیجه دیدار در وقت قانونی صحیح است و بدینوسیله گزارش داور را اصلاح می کند.

لیگ دسته اول فوتبال *دیدار تیم های فولاد یزد و خونه به خونه بابل برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم فولاد یزد تخلفاتی برای مربی تیم مقابل رخ داد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*تیم فجر شهید سپاسی به دلیل اعتراض دسته جمعی بازیکنان به داور مسابقه در دیدار برابر ایرانجوان بوشهر به 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* مسابقه تیم های پارس جم جنوبی و نفت مسجد سلیمان در حالی برگزار شد که تیم پارس جم جنوبی به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری از سوی داور، باید مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

نفت مسجد سلیمان نیز بخاطر ورود یکی از لیدرهای تیمش به داخل زمین و فحاشی به داور به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

لیگ دسته دوم: * رامین محرم نژاد-مربی تیم کیمیا فرآیند تهران در دیدار تیمش برابر قشقایی شیراز به کمک داور بازی اعتراض کرد که منجر به اخراجش شد. وی به توبیخ کتبی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.

* دیدار تیم های سپهر نقش جهان و برق جدید شیراز برگزار شد و از سوی سید محمدرضا حسینی تخلفاتی مبنی بر اهانت به داوران بعد از اتمام بازی رخ داد. وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم سپهر نقش جهان نیز به خاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری به جریمه 20 میلیون ریالی محکوم شد.

*میر علی صالحی-سرمربی تیم شهرداری تبریز به خاطر اعتراض به داور در بازی پاس همدان و شهرداری تبریز، به تویخ کتبی محکوم شد.

*مسابقه تیم های پتروکیان شوشتر و شهرداری ماهشهر در حالی برگزار شد که از سوی امیر خلیفه اصل-مربی شهرداری ماهشهر تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور بازی رخ داد که در نهایت از بازی اخراج شد. به طبق بند 5 ماده 66 با توبیخ کتبی مواجه شد.

* دیدار تیمهای استقلال ب تهران و داماش گیلانیان برگزار شد و 7 بازیکن تیم داماش گیلانیان از داور بازی کارت دریافت کردند. این تیم به مبلغ 28 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. کلیه ارای فوق از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.

ارسال نظر: