کمالوند: برای سفر به امیدیه ۵۰ میلیون هزینه کردیم/ فدراسیون باید با این پدیده برخورد کند

کدخبر: 2074444

سرمربی تیم فوتبال گسترش فوتبال تبریز گفت: ما برای سفر به امیدیه سختی‌های زیادی کشیدیم و ۵۰ میلیون تومان هزینه کردیم، اما نمی‌دانیم این هزینه را چه کسی باید بپردازد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و گسترش فولاد تبریز در حالی که قرار بود از ساعاتی پیش برگزار شود، به دلیل عدم حضور نماینده ماهشهر در امیدیه برگزار نشد و البته به دلیل غیبت نماینده خوزستان داور سوت پایان مسابقه را به صدا درآورده و گسترش فولاد به دور بعد صعود کرد.

فراز کمالوند در این باره گفت:‌ به اعتقاد من فدراسیون باید با این موضوع برخورد جدی کند زیرا حدود 50 میلیون تومان برای سفر به امیدیه هزینه کرده‌ایم.

وی افزود: ما در ابتدا از تبریز با هواپیما به تهران رفتیم و سپس با پرواز از تهران به اهواز آمدیم و ساعت 11 صبح امروز نزدیک به 2 ساعت و 10 دقیقه با اتوبوس در راه اهواز به امیدیه بودیم.

کمالوند تأکید کرد: مگر ما تصمیم گرفته بودیم که بازی در امیدیه برگزار شود که تیم حریف حاضر نشد؟ فدراسیون خودش 2 بار کارشناس فرستاد و بعد از بررسی جوانب تشخیص داد بازی در امیدیه برگزار شود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فوتبال تبریز در ادامه گفت‌وگو با فارس، گفت: ما امروز لباس پوشیدیم و تیم‌مان برای قبل از بازی گرم کرد، ولی حریف نیامد و در نهایت داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما خواسته بودید بازی در اهواز برگزار شود، گفت: ما نخواسته بودیم، فدراسیون رسماً در مراسم قرعه‌کشی اعلام کرد اگر یک شهر زمین مناسب برای میزبانی نداشته باشد و البته استادیوم امکانات لازم را در اختیار نداشته باشد، بازی در مرکز استان برگزار خواهد شد. ما تصور می‌کردیم بازی در اهواز باشد، ولی وقتی فدراسیون اعلام کرد بازی به احترام مردم ماهشهر در امیدیه برگزار می‌شود ما تمکین کردیم.

کمالوند در پایان اعلام کرد: در حال حاضر در راه بازگشت به اهواز هستیم و ساعت 9 شب به تبریز بازخواهیم گشت. از فردا تمریناتمان را برای بازی با استقلال پیگیری خواهیم کرد.

ارسال نظر: