مشاور سازمان لیگ اعلام کرد:

اگر فینالیست‌های جام‌حذفی دو تیمی باشند که در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند، فینال زودتر برگزار می‌شود

کدخبر: 2079816

بهزوان، مشاور سازمان لیگ گفت: در صورتی که تیم‌های غیر آسیایی به فینال جام حذفی برسند این فینال ۲۱ یا ۲۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، غلامرضا بهروان پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: نمایندگان ذوب آهن و تراکتورسازی قرعه‌ها را خودشان برداشتند و همه چیز خوب پیش رفت و مشکلی برای تعیین میزبانی یا میهمانی وجود نداشت. در نهایت تیم ذوب‌آهن میزبان تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی است.

وی ادامه داد: تیم نفت تهران هم به دلیل اینکه آنکه در دو بازی متوالی میزبان بوده سپاهان میزبان این تیم در نیمه‌نهایی شد و آن بازی هم روز 10 دی ماه ساعت 13 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

بهروان در مورد تقسیم هواداران دو تیم ذوب آهن و تراکتورسازی به طور مساوی گفت: با توجه به اینکه این بازی به صورت تک بازی است این مسابقه به شکل تک بازی برگزار می شود دیگر قانون 10 درصد و 90 درصد اجرا نمی‌شود و هواداران دو تیم به طور مساوی در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.

وی در مورد زمان برگزاری فینال جام حذفی گفت: در صورتی که فینالیست‌های جام حذفی دو تیمی باشند که در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند این فینال زودتر از موعد مقرر برگزار خواهد شد و در تاریخ 21 یا 22 اردیبهشت ماه فینال را در ورزشگاه اروند خرمشهر به صورت تک بازی برگزار می‌کنیم.

ارسال نظر: