با فراهم کردن شرایطی مناسب برای مربیان، باید در آسیا حرف اول را بزنیم

کفاشیان: حاصل کار مربیان، موفقیت در عرصه‌های آسیایی و جهانی است

کدخبر: 2081797

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در کلاس مربیگری حرفه‌ای فوتبال گفت: حاصل کار و فعالیت شما مربیان، موفقیت در عرصه‌های آسیایی و جهانی است.

به گزاش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان - رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اهمیت بالای این کلاس، در جمع شما هستم و به شما خسته نباشید می‌گویم. با توجه به اینکه در اکثریت رشته‌ها به بهترین وجه خود را نشان داده‌ایم و موفق بوده‌ایم، در بخش مربیگری نیز باید به این روند ادامه دهیم. در فوتسال بانوان، فوتبال جوانان و نوجوانان، فوتبال ساحل، فوتسال آقایان و فوتبال بزرگسالان در مسیر موفقیت و رشد قرار داریم و با فراهم کردن شرایطی مناسب برای مربیان، باید در آسیا حرف اول را بزنیم.

وی ادامه داد: حاصل موفقیت در آسیا و جهان در رشته‌های فوق فعالیت شما و دوستان عزیز در لیگ‌های برتر، یک و دو است. بر همین اساس از شما به عنوان افرادی که برای تربیت و روند رو به رشد بازیکنان تلاش می‌کنید، تشکر می‌کنم. اکنون وقت آن رسیده که در رابطه مربیان، فعالیت‌های بیشتری کنیم و به کشورهای دیگر آن‌ها را معرفی کنیم.

وی در پایان گفت: در فوتسال عنوان سوم جام جهانی را به دست آوریم. در آسیا در همه رده‌های سنی رنکینگ اول را به خود اختصاص داده‌ایم و این امرتوانمندی و پتانسیل شما مربیان عزیز را نشان می‌دهد. امیدواریم این دانشی که از سوی مدرسان خارجی به شما مربیان عرضه می‌شود، وسلیه ای برای روند رو به رشدتان باشد.

ارسال نظر: