کفاشیان: دربی بدون توافق ۳۰ آبان انجام می‌شود

کدخبر: 946670

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: روز سه‌شنبه تیم ملی با کره جنوبی بازی دوستانه دارد و ۷۲ ساعت بعد هم طبق قانون تیم‌ها می‌توانند بازی کنند/ حق پخش باید به طور مستقیم از صدا و سیما به فوتبال پرداخت شود

به گزارش «نسیم»، کفاشیان افزود: وینگادا با تیم به قطر نمی‌رود و سرمربی جدید تیم امید را به این کشور خواهد برد. -ما تاکنون بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته‌ایم و نمونه آن بازی با تیم ملی کره است که پیش روی ماست. اردوی پرتغال را هم پشت سر گذاشته‌ایم و بازی با آفریقای جنوبی هم در دستور کار ما قرار دارد. -فعلا ایران و امارات گزینه‌های میزبانی جام ملت‌های آسیا هستند. ان‌شاءالله بعد از برگزاری جام ملت‌های آسیا در کشور استرالیا میزبان دوره بعدی مشخص خواهد شد. - ما استعلام گرفته‌ایم و در کشور آفریقا همه سلامت هستند. مشکلی از این بابت وجود ندارد به خاطر شرایط آب و هوایی که دارد برگزاری اردو مناسب است. -ما توافق خوبی بر سر حق پخش تلویزیونی با صدا و سیما انجام دادیم و مهم‌ترین مساله‌ای که مطرح است این است که دولت از سال آینده بودجه ای را برای فوتبال اختصاص دهد. همین که دولت و صدا و سیما حق پخش را به رسمیت شناختند برایمان خوب است. باید خودمان لایحه ای را تنظیم کنیم تا به دولت ببریم و سپس دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه کند تا در بودجه سال‌های آینده صدا و سیما مبلغ حق پخش لحاظ شود.

-مسئله حق پخش یک شبه حل نمی‌شود و باید در این مورد صحبت‌هایمان را انجام دهیم. هم صدا و سیما، هم دولت و هم وزارت ورزش و جوانان در این مورد باید صحبت کنند. -حق پخش باید به طور مستقیم از صدا و سیما به فوتبال پرداخت شود.

-دربی فقط در صورتی به تعویق می‌افتد که دو تیم بر سر تعویق تاریخ آن به توافق برسند.

ارسال نظر: