مدافع استقلال: تنها چیزی که می‌دانم این است که حتما باید دربی را ببریم تا به رقابت قهرمانی برگردیم

کدخبر: 949888

میلاد فخرالدینی در گفتگو با «نسیم» افزود: دلیل تساوی دربی‌ها استرس بازیکنان دو تیم و احتیاط مربی‌ها است/ تنها مشکل ما نبود بازیکنان ملی‌پوش‌ است

فخرالدینی در گفتگو با «نسیم» ادعا می‌کند استقلال مجبور است در دربی ۷۹ پیروز از زمین بازی خارج شود: نتیجه دربی‌ها را اصلا نمی‌شود پیش بینی کرد ولی من تنها چیزی که می‌دانم این است استقلال باید این بازی را ببرد. ما با نتایج ضعیفی که در این مدت گرفته‌ایم مجبور هستیم دربی را ببریم تا بتوانیم همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم. باید طوری بازی کنیم که بتوانیم در پایان برنده از زمین خارج شویم .

او در مورد دلیل تساوی‌های پی در پی در دربی گفت: این مساله به این دلیل است که بازیکنان استرس زیادی دارند و مربی‌ها هم احتیاط می‌کنند تا تیمشان گل اول را نخورد. البته من تا حالا در دربی بازی نکرده‌ام ولی می‌توانم حدس بزنم چقدر جو این بازی سنگین است. در چنین بازی‌هایی اگر اول را بخوری خیلی کارت سخت می‌شود و به همین دلیل تیم‌ها با احتیاط وارد زمین می‌شوند .

مدافع استقلال در پایان گفت: ما در ۲ نوبت تمرین می‌کنیم و بدن بچه‌ها خیلی آماده است. تنها مشکل ما این است که بازیکنان ملی پوشمان را در اختیار نداریم. البته آن‌ها با تیم ملی تمرین می‌کنند و بی‌تردید اوضاعشان خوب است اما از نظر هماهنگی نبود آن‌ها کمی مشکل ساز می‌شود. امیدوار هستم تا روز دربی بتوانیم به هماهنگی کامل برسیم .

ارسال نظر: