مهدی هاشمی به مرخصی رفت

کدخبر: 2005545

یک منبع آگاه قضایی گفت: مهدی هاشمی که برای معاینه یک بیماری سابقه‌دار به بیمارستانی خارج از زندان منتقل شده بود، پس از ارائه درخواست مرخصی به مقام قضایی با مرخصی‌اش موافقت شد و وی ساعاتی پیش به منظور گذران دوران مرخصی خود به خانه رفت.

به گزارش «نسیم آ«لاین»، یک منبع آگاه قضایی در گفتگو با میزان گفت: مهدی هاشمی که در بازی والیبال پایش آسیب دیده بود و همچنین برای معاینه یک بیماری سابقه‌دار به بیمارستانی خارج از زندان منتقل شده بود، پس از ارائه درخواست مرخصی به مقام قضایی با مرخصی‌اش موافقت شد و وی ساعاتی پیش به منظور گذران دوران مرخصی خود به خانه رفت.

ارسال نظر: