دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه:

دشمنان موضوع ولایت فقیه را نشانه گرفته‌اند

کدخبر: 2009042

محمدجواد لاریجانی گفت: دشمنان موضوع ولایت فقیه را نشانه گرفته‌اند و باید با بصیرت نسبت به این عمود خیمه نظام آگاه باشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدجواد لاریجانی جمعه شب در اجتماع بزرگ رهپویان ولایت در مسجد امام علی (ع) مهدی شهر سمنان گفت: دشمنان موضوع ولایت فقیه را نشانه گرفته اند و باید با بصیرت نسبت به این عمود خیمه نظام آگاه باشیم.

معاون امور بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه افزود: اکنون سیبل حملات دشمن به عمود خیمه نظام اسلانی که نهاد رهبری و توانمندی های علمی، فنی، اقتصادی، فکری ملت است و دشمنان می خواهند این توانمندی ها را احصا کنند.

وی اظهار داشت: خصومت دشمنان با ایران بحث استراتژیک دارد، هر چه ایران موفق تر باشد تلاششان برای تضعیف این کشور بیشتر می شود در حالی که اگر متمسک به اهل بیت باشیم چشم دشمنان از دیدن ما کور می شود.

وی با اشاره به این که وقوع انقلاب اسلامی یک حادثه عظیم تاریخی بود، گفت: این حادثه دو تجربه و جریان مهم اجتماعی و سیاسی را به همراه خود رقم زد که یکی از آن ها بنای یک نظام سیاسی مدنی جامع براساس فقه اسلام و دیگری آغاز جریان بیداری اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران وقتی به پیروزی رسید جریان بیداری اسلامی نیز به دنبال آن شکل گرفت.

لاریجانی با بیان اینکه جوانان باید ارزیابی جامعی از انقلاب اسلامی داشته باشند و بدانند که تلاش در جهت ایجاد این انقلاب چقدر موفق بوده است،گفت: نگاه یهودی ها و مسیحی ها و دشمنان،نسبت به کشور ما اینگونه است که ایران کشوری دارای توانمندی های بسیار بالا در منطقه در همه زمینه ها به خصوص در بحث علمی،تکنولوژی و هسته ای است.

وی با اشاره به پیشرفت ایران از جمله در بحث هسته ای ادامه داد: تمام جریانات و تحریم هایی که علیه ایران انجام شد به خاطر همین توانمندی ها و داشتن تکنولوژی پیشرفته در تمام زمینه ها بوده است.

معاون امور بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه تصریح کرد: خود غربی ها به این نتیجه پیشرفت ما رسیده اند و به همین دلیل است که چوب لای چرخ نظام می گذارند و با ما دشمنی می کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ و مهم انقلاب اسلامی در بخش های مختلف گفت: ایران تنها کشوری است که مردم در آن مشارکت دارند و البته مشارکت آنان نیز ظاهری نیست.

وی تصریح کرد: اکنون دشمنان با تمام امکانات و با پول نفت رژیم سعودی در منطقه صف آرایی کردند تا به اهداف شوم خود برسند اما ایران در مقابل آنان ایستادگی و آنان را در رسیدن به توطئه های شومشان ناکام گذاشت.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی بزرگ ترین دموکراسی خاورمیانه را ایجاد کرده است، بیان داشت: ایران برای جوانان کشورهای عربی یک تجربه است و باید در طول تاریخ نسل به نسل نیز پیش رود.

لاریجانی با بیان اینکه جوانان باید با فهم و بصیرت به انقلابی بودن برسند، افزود: انقلابی ها باید در میدان باشند و راه برایشان باز باشد.

وی تاکید کرد: امروز باید توجه کنیم در چه وضعیتی هستیم، صهیونیست و آمریکا نقاط خاصی را برای تهاجم به حیثیت ما علامت زده است که بصیرت اقتضا می کند نسبت به این مسائل حساس باشیم.

ارسال نظر: