سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد

تداوم بارندگی در برخی نقاط کشور/ دمای کشور تا یک هفته آینده تغییر نخواهد کرد

کدخبر: 2051067

کارشناس هواشناسی از تداوم بارندگی در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: بارش‌ها همچنان به شکل خفیف و پراکنده در بخش‌هایی از شمالغرب، سواحل شمالی و حتی در نواحی شمال شرق ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، معصومه احمدی گفت: بررسی آخرین اطلاعات هواشناسی نشان می‌دهد که بارش‌ها همچنان به شکل خفیف و پراکنده در بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل شمالی و حتی در نواحی شمال شرق ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت: بخش‌های شمالی آذربایجان‌های غربی و شرقی، بخش‌هایی از استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان و حتی در خراسان شمالی بارش‌های خفیف و پراکنده را همچنان خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی افزود: در بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق استان‌های بوشهر، بخش‌های شرقی استان فارس و نواحی مختلف استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان در ساعت عصر امروز رگبار و رعد و برق خواهند داشت که پیش‌بینی می‌شود با کاهش شدت بارش‌ها، بارندگی تا دو روز آینده ادامه داشته باشد.

احمدی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در نیمه شرقی کشور به ویژه در نواحی شمالی استان سیستان و بلوچستان و زابل وزش باد شدید خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا را به همراه داشته باشد.

کارشناس هواشناسی همچنین درباره شرایط دمایی کشور گفت: به لحاظ آب و هوایی، دمای کشور تا یک هفته آینده تغییر نخواهد کرد ضمن اینکه دریای عمان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

احمدی گفت: دمای امروز تهران در گرمترین زمان به 37 درجه خواهد رسید.

ارسال نظر: