چهار نقره دستاورد روز پایانی مسابقات اسکواش مالزی

کدخبر: 1042714

مسابقات بین‌المللی اسکواش مالزی از هفته گذشته آغاز شده بود کاروان ایران توانست در این رقابت‌ها خوش بدرخشد و صاحب چهار گردن‌آویز نقره شود/ نکوپایان، قارونی، شاملی و زارعیان چهار اسکواش‌باز مدال‌آور ایران در این رقابت‌ها بودند

به گزارش «نسیم» و به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، مسابقات بین‌المللی مالزی از هفته گذشته آغاز و کاروان ایران در این رقابت ها خوش درخشیدند. پارمین نکوپایان نخستین فینالیست تیم ایران در این رقابت ها بود. نکوپایان توانست با پیروزی مقابل حریفان قدرتمند خود در فینال رده سنی زیر 9 سال دختران حاضر شود و با بدشانسی صاحب مدال نقره شود.

در بخش پسران دانیال قارونی نفر سوم آسیا در رده سنی زیر 13 سال به فینال رسید و در دیدار پایانی شکست خورد و مدال نقره را گردن انداخت.

علیرضا شاملی بازیکن خوش تکنیک اسکواش ایران در رده سنی زیر 17 سال به فینال رسید که با ناداوری مقابل حریفی از کشور میزبان بازی را واگذار کرد.

سجاد زارعیان آخرین نماینده کشورمان بود که امروز در فینال مسابقات بین المللی مالزی به میدان رفت و او نیز نتوانست به مدال طلا برسد و صاحب گردن آویز نقره این رقابت های معتبر شد.

گفتنی است مسئولان سفارت ایران در مالزی با حضور در سالن برگزاری مسابقات از بازیکنان کشورمان حمایت ویژه کردند.

ارسال نظر: