ضیاالدینی: اسکواش ایران در مالزی نوید دهنده روزهای روشن بود

کدخبر: 1042763

مربی تیم‎‌های‌ ملی اسکواش ایران گفت: امسال درخشان‌ترین نتیجه را در بین تمام ادوار داشتیم/ مسابقات مالزی به عنوان بخشی از برنامه آماده‌سازی ملی‌پوشان بود

به گزارش «نسیم» مسعود ضیاالدینی مربی تیم های ملی اسکواش ایران در گفت و گو با سایت فدراسیون اسکواش گفت: چهارمین حضور کاروان ایران در مسابقات بین المللی مالزی که همه ساله در شهر کوالالامپور برگزار می شود امسال درخشانترین نتیجه را در بین تمام ادوار همراه داشت.

وی افزود: مسابقات در ٦ رده سنی زیر ٩،١١،١٣،١٥،١٧،١٩ در در ورزشگاه جلن دوتا و بوکیت جلیل برگزار شد. حضور ما در این رقابت ها در راستای اهداف کمیته تیم های ملی برای رسیدن به آمادگی کامل جهت حضور در مسابقات قهرمانی انفرادی و تیمی آسیا در سال آینده ،مسابقات مالزی به عنوان بخشی از برنامه آماده سازی ملی پوشان در نظر گرفته شد.

مربی تیم های ملی اسکواش گفت: درخشش بازیکنان ایران و حضور در فینال مسابقات که با حضور برترین بازیکنان مالزی،بازیکنانی از پاکستان،انگلستان،استرالیا،کلمبیا،گینه نو،هند و ... با حضور بیش از ٦٠٠ ورزشکار، نوید بخش روزهای طلایی اسکواش ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: این مسابقات از نظر کیفی در سطح مسابقات پنانگ است اما با توجه به اینکه هر کشور تنها می تواند یک مسابقه پلاتینیوم در سال داشته باشد، این مسابقه در رده گلد برگزار می شود.

ضیاالدینی خاطرنشان کرد: بعد از درخشش بازیکنان تیم ملی در قهرمانی آسیا و مسابقات مالزی بدیهی است برای رشد بیشتر، نیاز به حضور مسابقات فرا آسیایی امری ضروریست.

ارسال نظر: