زارعیان: ما نسل طلایی اسکواش هستیم

کدخبر: 1044402

بازیکن اسکواش تیم زیر ۱۹ سال ایران گفت: برای درخشش بیشتر نیاز به شرکت در رقابت‌های جهانی بیشتری داریم/ فدراسیون هر چه در توان داشته برای ما انجام داده است

به گزارش «نسیم» سجاد زارعیان بازیکن اسکواش تیم زیر 19 سال ایران در خصوص کسب رتبه 9 جهانی به سایت فدراسیون اسکواش گفت: با توجه به اینکه در سال آخر حضور در رده سنی کمتر از 19 سال هستم و از سال آینده وارد تیم ملی بزرگسالان می شوم، برای تغییر این رتبه به رتبه بهتر سه مسابقه پیش رو دارم که ماه آینده مسابقات اسکاتیش بریتیش و سال آینده مسابقات تیمی و انفرادی قهرمانی آسیا در برنامه ام است.

وی ادامه داد: پس از بازگشت از تورنمنت بین المللی گولد آسیا با استراحتی چند روزه برای آمادگی بیشتر در مسابقات پیش رو از روز گذشته تمرینات خود را شروع کردم.

ملی پوش اسکواش کشورمان در خصوص مسابقات گولد آسیا گفت: سطح این مسابقات از سال گذشته بالاتر رفته بود. با این حال توانستیم با تمرینات خوبی که داشتیم در این دوره چهار مدال کسب کنیم ولی برای درخشش بیشتر نیاز به شرکت در رقابت های جهانی بیشتری داریم. تمام رقیبان ما در طول سال 12 تورنمنت خارجی را پشت سر می گذارند.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه فدراسیون افزود: ما نسل طلایی اسکواش هستیم و فدراسیون هر چه در توان داشته برای ما انجام داده است. امیدوارم با فراهم شدن امکانات مالی بتواند ما را به مسابقات جهانی بیشتری بفرستد و قدر ما را بداند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر رقابت های جهانی در اروپا برگزار می شود ما علاوه بر مشکلات مالی برای اعزام مشکل کسب ویزا این کشور ها را داریم و با تمام این مشکلات از فدراسیون و آقای سلیمانی بسیار راضی هستم.

ارسال نظر: