نوروزی در مجمع عمومی فدراسیون خبر داد:

راه‌اندازی کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی در آینده‌ای نزدیک

کدخبر: 2015495

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع این فدراسیون از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای ایجاد یک کلینیک بزرگ و تخصصی و پزشکی ورزشی در تهران خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی در حالی عصر روز چهارشنبه 12 اسفندماه به ریاست نصرالله سجادی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در محل هتل خویزه تهران برگزار شد که در این مجمع گزارش عملکرد فدراسیون توسط رضا سعیدی، دبیر فدراسیون و گزارش مالی توسط وحید فدائی، خزانه‌دار فدراسیون ارائه شد و تقویم سال 1395 به تصویب اعضا رسید.

در این مجمع غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون اظهار داشت:ما پشتیبان ورزش قهرمانی هستیم و خدمات پزشکی ورزشی را با کیفیت‌ ارائه می‌دهیم، البته امکانات فعلی جوابگوی نیازهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ما نیست.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که مرکزی را با عنوان کلینیک پزشکی - ورزشی خریداری و تجهیز کنیم. همچنین برای تمرکز زدایی قصد داریم این مراکز را در شهرهای مختلف نیز راه‌اندازی کنیم. فعالیت گسترده در زمینه سلامت همگانی نیز در برنامه‌های ما گنجانده شده است.

وی با تاکید بر تقویت تجهیزات پزشکی ورزشی در استان تهران و دیگر استان‌های کشور، خاطرنشان کرد: این کار در این راستا انجام می‌شود که از مراجعه ورزشکاران به تهران که مستلزم صرف هزینه‌های بیشتری می‌شود تا حد ممکن جلوگیری شود. تلاش ما بر این است خدمات پزشکی را کامل و جامع به جامعه ورزشی ارائه کنیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: از زمانی که وارد فدراسیون شدم، سازماندهی این فدراسیون را در اولویت کار قرار دادم؛ چراکه فدراسیون پزشکی ورزشی طی ۱۳ ماه با سرپرست، مدیریت شد به گونه‌ای که هیات‌های استانی هم از این بابت سردرگم شده بودند. طی این مدت برای سر و سامان به اوضاع فدراسیون، اقداماتی انجام شد و از جمله اینکه لاله حاکمی به عنوان نایب رئیس بانوان منصوب شد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه برای برطرف شدن مشکلات مربوط به حوزه آموزش، تلاش داریم شورای سیاستگذاری آموزش و پژوهش فدراسیون را فعال کنیم، در خصوص بیمه ورزشکاران توضیحاتی ارائه کرد.

نوروزی در این رابطه گفت: در کمیته درمان از بابت بیمه ورزشکاران انتظاراتی وجود داشت چرا که کارت بیمه ورزشکاران یک ساله نبود و گلایه‌ها از این بود که چرا این کارت‌ها به صورت یک ساله صادر نمی‌شود؛ به همین دلیل و برای ارائه خدمات بیمه‌ای بهتر، مدت کارت‌های بیمه ورزشی را یک ساله کردیم. این کار ابتدا در هشت استان انجام شد و به دلیل استقبال، بر آن هستیم ۱۵ استان دیگر را تحت پوشش بیمه یک ساله ورزشی قرار دهیم.

ارسال نظر: