رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در پاسخ به «نسیم آنلاین»:

اساسنامه فدراسیون فوتبال در سال ۸۶ به تصویب هیات دولت رسیده بود

کدخبر: 2016913

محسن مهرعلیزاده گفت: من به خوبی به یاد دارم که خبر تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال در سال ۸۶ توسط هیات دولت در رسانه‌ها منعکس شده بود.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین»، محسن مهرعلیزاده، رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در مراسم افتتاحیه نهمین همایش بین‌المللی تربیت بدنی علوم ورزشی در خصوص بازنشسته بودن کفاشیان و مجوز هیات دولت گفت: افراد بازنشسته با مجوز دولت می‌توانند در فدراسیون‌ها شرکت کنند. اما فرد می‌تواند کاندیدا شود و بعد مجوز بگیرد. البته این موضوع به نوعی هم عملی نیست، چون ممکن است فرد انتخاب شود ولی دولت مجوز ندهد.

وی گفت: ریاست فداسیون از نظر من تمام وقت نیست و افراد باتجربه می‌توانند مدیریت کلان داشته باشند و حتی گاهی نیز در جایگاه دیگر خود در جهت رشد این فدراسیون استفاده کنند.

وی در پاسخ به «نسیم آنلاین» در مورد اینکه اساسنامه فدراسیون فوتبال مصوبه هیات دولت را داشته یا خیر گفت: سال 86 و زمانی که آن مشکل(تعلیق) برای فدراسیون پیش آمد از فیفا به ایران آمدند و بعد از تغییراتی اساسنامه عوض شد و بعد از اینکه توسط فیفا نهایی شد در دولت نیز تصویب شد. من به خوبی به یاد دارم این خبر حتی در رسانه‌ها منعکس شد.

وی درخصوص این همایش نیز افزود: این همایش‌ها بسیار مفید است و با توجه به جایگاه ورزش در سلامت باید به مقوله ورزش توجه شود و هرچه نگاه علمی به ورزش باشد بهتر است.

ارسال نظر: