آقای وزیر! با سوء مدیریت ‌"دست بوسی" هم می‌خواهید؟!

کدخبر: 2024458

وزیر ورزش و جوانان از آنچه به زعم او "پس‌گردنی" رسانه‌‌های ورزشی است دردش آمده و در گفتگو با نشریه داخلی صندوق پیشکسوتان و قهرمانان لب به اعتراض گشوده که رسانه‌ها با انتقادهایشان هر جا می‌رسند به ورزش پس‌گردنی می‌زنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، روزنامه جوان نوشت:

وزیر ورزش و جوانان از آنچه به زعم او «پس‌گردنی» رسانه‌‌های ورزشی است دردش آمده است و در گفت‌وگو با نشریه داخلی صندوق پیشکسوتان و قهرمانان لب به اعتراض گشوده که رسانه‌ها با انتقادهایشان هر جا می‌رسند به ورزش پس‌گردنی می‌زنند.

ببخشید جناب گودرزی، عذرخواهی می‌کنیم که مجیز گوی شما نیستیم ولی وقتی این روزها می‌بینیم که عربستانی‌ها چگونه در برابر عراقی‌ها خوار و خفیف شده‌اند و شما و فدراسیون زیر نظرتان چگونه مقابل همین عربستان آبرو و امنیت ایران بزرگ را زیر سؤال بردید، چاره‌ای جز پس گردنی باقی نمی‌ماند. حالا هر کس هر طور دلش می‌خواهد در خصوص این پس گردنی نتیجه‌گیری کند و تصمیم بگیرد مهم نیست، مهم این است که شما و بقیه پشت میزنشینان ورزش کشور حتی با این پس گردنی ها هم بیدار نمی‌شوید.

جناب وزیر محترم ورزش نه فضای وزارتخانه شما شبیه دانشگاه و کلاس درس است و نه فدراسیون‌ها و رشته‌‌های ورزشی و ورزشکاران شبیه شاگردان شما که توقع «دست بوسی» دارید، اینجا جای کار است و کار یعنی اینکه المپیک همین نزدیکی است، یعنی جام جهانی خیلی زودتر از آنچه تصورش را کنید از راه می‌رسد، یعنی بازی‌‌های آسیایی به چشم بر هم زدنی می‌رسد و اینها کار می‌طلبد و اگر درست کار نکنی سزایش پس‌گردنی است نه مجیزگویی و دست بوسی.

جناب گودرزی فکر می‌کنم باید توجه شما را به این نکته جلب کنیم که اگر یک فیلم فروش نکند، اگر یک هنرمند و بازیگر سینما ندرخشد و جایزه نگیرد نه به جایی از این جامعه برمی‌خورد و نه کسی ناراحت می‌شود، فقط مثل آنچه شما دیده‌اید در جمع خودشان یا شاد می‌شوند و یا غمگین و البته احترام قشر هنرمند سینما و تئاتر کاملاً سر جای خودش محفوظ است ولی جناب وزیر ورزش اگر یک قهرمان المپیک، یکی از تیم‌‌های ملی و یا یکی از مربیان عنوانی کسب کند یا با شکستی روبه‌رو شود می‌توان تبعات آن را در جامعه به وضوح می‌توان دید، پس بیراه نیست که یادآور شویم اینجا جایی نیست که همین طور الکی و از سر شکم سیری یکدیگر را تقدیس کنند و قربان صدقه هم بروند، روح پهلوانی، احترام به بزرگ‌تر و پیشکسوت و حس همکاری باید در ورزش ساری و جاری باشد اما وقتی حرف شنیده نمی‌شود، فریاد خورده می‌شود و کاری پیش نمی‌رود باید پس گردنی زد نه اینکه برای ظاهرسازی یکدیگر را تقدیس کرد.

جناب گودرزی وقتی کاری صورت نمی‌گیرد باید توقع انتقاد داشت، رسانه‌ها انتقاد می‌کنند حرف ورزشکاران را می‌زنند چون می‌بینند که کار زمین مانده در این ورزش زیاد است حالا شما توقع دارید که رسانه‌ها حرف نزنند و انتقاد نکنند؟ خب طبیعی است که چنین انتظاری در تقابل صریح با رسالت رسانه‌هاست، یعنی ما چشمانمان را ببندیم و هیچ نگوییم چون شما و معاونانتان رفتید فرودگاه اتاق اجاره کرده‌اید. شما و معاونانتان اگر امور مربوط را به درستی و در زمان خودش انجام دهید نیازی به اجاره اتاق ندارید، مگر آنکه توقع داشته باشید خبرنگار از ورزشکار چیزی نپرسد و ورزشکار هم با دستان خالی و فشار زندگی همه چیز را گل و بلبل توصیف کند. در نهایت اینکه جناب گودرزی درست گفتید. متولیان یک امامزاده باید حرمت آن را حفظ کنند که البته به خود شما برمی‌گردد، شما حرمت ورزش را حفظ کنید، شما به داد ورزش و ورزشکار برسید، آن وقت هر کس پس گردنی زد، رسانه‌ای‌ها تمام قد در دفاع از شما مقابلش سینه سپر می‌کنند ولی وقتی خود متولی احترام امامزاده را حفظ نمی‌کند آن وقت باید هم منتظر پس گردنی باشد.

ارسال نظر: