احداث ۳ کورت شیشه‌ای در جزیره کیش

مونسان از قهرمانان اسکواش تقدیر کرد

کدخبر: 2034089

رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از قهرمانان و هیات کیش تقدیر کرد

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون اسکواش، در جلسه‌ای مونسان،رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه ابراهیمی، مدیر کل حوزه مدیرعامل و جلالی، معاونت مرکز ورزش کیش از مدال آوران،قهرمانان و هیات اسکواش کیش تقدیر کرد.

همچنین مونسان اظهار داشت: با وجود اینکه اسکواش یک ورزش مفرح و پر طرفدار و با سابقه درخشان است که باعث جذب بسیاری از گردشگران شده اقدام به احداث ٣ سالن شیشه ای اسکواش در سه منطقه جزیره اعم از اسکله تفریحی،پارک شهر و منطقه غرب جزیره کرده‌ایم که این کار باعث رونق و همگانی شدن بیشتر اسکواش می‌شود.

در ادامه مونسان به دلیل قدمت زیاد اسکواش در جزیره و افتخارات زیاد هیات کیش در این ورزش، اسکواش را به عنوان ورزش بومی جزیره کیش اعلام کرد.

خبر دیگر از اسکواش اینکه «نخستین کورت تخصصی اسکواش» به همت هیأت اسکواش استان و شهرداری همدان با حضور رئیس فدراسیون اسکواش، ‌مدیرکل ورزش و جوانان استان،‌ شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر،‌ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و جمعی از مسؤولان در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان افتتاح شد. رئیس فدراسیون اسکواش در این مراسم با بیان اینکه امروز با افتتاح کورت تخصصی اسکواش در پایتخت تاریخ و تمدن روز مبارکی در این رشته است،‌ اظهار کرد: همه افراد تحول‌آفرین نیستند و افراد خاصی تحول را ایجاد می‌کنند. مسعود سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی زنان و مردان بزرگی را در دامان خود پرورش داده که در صحنه‌های مختلف از جمله ورزش موثر و تحول‌آفرین بوده‌اند. وی با تأکید بر اینکه مسؤولان و فعالان اسکواش همدان فرصت‌های از دست رفته اسکواش در همدان را توانسته‌اند جبران کنند، ‌گفت: رئیس هیأت اسکواش در همدان پیگیر ایجاد تحول اسکواش در همدان بود و طی دو سال فعالیت ارتباط خوبی با مسؤولان استان برقرار کرده است. رئیس فدراسیون اسکواش به راهبرد‌های فدراسیون اسکواش اشاره کرد و افزود: این فدراسیون به دنبال ترویج اسکواش در کل کشور است. وی ادامه داد: به همین منظور 20 مسؤول اسکواش در استان‌ها به دلیل نیازمندی این رشته به حمایت، از مسؤولان استانی در بخش‌های مختلف هستند. سلیمانی با بیان اینکه این فدراسیون از اسکواش همدان حمایت می‌کند،‌ تصریح کرد: امسال اعتبار فدراسیون‌ها در بخش همگانی به جای تزریق به فدراسیون مستقیماً به هیأت‌هایی اختصاص می‌یابد که در بحث همگانی کردن برنامه‌هایی مشارکتی با شهرداری‌ها و ادارات کل ورزش و جوانان داشته باشند. رئیس هیات اسکواش همدان هم در این مراسم با اشاره به مشارکت بخش خصوصی گفت: این سالن با اعتبار یک میلیاردو دویست میلیون ریال ساخته شده است که تمامی این اعتبار را بخش خصوصی تامین کرده است. فاطمه سالدات شبیری افزود: این کورت اسکواش را به پاس زحمات سردار شهید علی شمسی پور که برای ورزش همدان زحمت زیادی کشیدند و زنده نگه داشتن نام ایشان به نام این شهید نام گذاری کرده ایم. شهردار همدان نیز با اشاره به افتتاح نخستین سالن تخصصی اسکواش به نام شهید شمسی‌پور،‌ یادآور شد: در گذشته وظیفه ذاتی شهرداری‌ها فقط مباحث مدیریتی شهری بود و در غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان نقشی نداشت که امروزه در این خصوص نقش مهمی به عهده شهرداری‌هاست. سید‌مصطفی رسولی ادامه داد: شورای شهر به ویژه در دور چهارم کار‌های بسیار خوب و مشارکتی انجام داد که فعالیت در عرصه ورزش یکی از این موارد بوده است.

ارسال نظر: